اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز قدس

خراسان جنوبی فریاد استکبارستیزی سر داد

خبرگزاری فارس: مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور اقشار مختلف مردم در 10 شهرستان خراسان جنوبی برگزار شد و مومنان روزه‌دار فریاد استکبارستیزی سر دادند.

خراسان جنوبی فریاد استکبارستیزی سر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه خراسان جنوبی در راهپیمایی روز قدس از مسیرهای مشخص شده به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه حرکت خود را آغاز کردند و فریادهای الله‌اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

همه گروه‌های مردم بیرجند اعم از پیر و جوان، زن و مرد، روحانیان، دانشجویان و دانشگاهیان، اصناف، هنرمندان، ورزشکاران، خبرنگاران، بسیجیان، پزشکان و کارمندان امروز با مشت‌های گره کرده و پر صلابت در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند تا اسراییل غاصب، آمریکا و دیگر سران سلطه ببینند و بدانند در برابر این وحدت اسلامی راه به جایی نخواهند برد و موج بیداری اسلامی که امروز منطقه را فراگرفته است، این ایادی کفر را به ورطه نیستی فرو می‌برد.

مردم روزه‌دار قاین نیز دوشادوش هم، یک‌صدا و یک‌دل آزادی قدس شریف و شکست رژیم صهیونیستی را فریاد زدند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با فریادهایی که لرزه بر اندام اسرائیل غاصب و حامیانش انداخته است به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه حرکت کردند.

مردم غیور و مرزدار درمیان اعم از شیعه و سنی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با سر دادن شعارهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قیام انتفاضه با آرمان‌های بلند امام راحل و شهیدان گلگون کفن تجدید پیمان کردند.

مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار نهبندان نیز همزمان با سراسر استان با حضور تحسین برانگیز و پرشور خود، راهپیمایی روز قدس را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار کردند.

در این راهپیمایی باشکوه اقوام و طوایف مختلف عشایری با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، الگویی کامل از اتحاد و انسجام را نشان دادند و با محکوم کردن سیاست‌های استکبار جهانی بر آزادی قدس شریف تاکید کردند.

دسته‌های مختلف مردم سربیشه نیز با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس شعارهای مختلفی را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و بر ضداسرائیل و رژیم صهیونیستی سر دادند.

روز جهانی قدس با حضور هزاران نفر از شهروندان روزه‌دار فردوسی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نیز برگزار شد.

این راهپیمایی با حضور گسترده گروه‌های مختلف مردم و با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به قرائت قطعنامه پایانی ختم شد.

در بشرویه نیز علیرغم گرمای شدید هوا حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز چشمگیر بود.

روزه‌داران متدین شهرستان سرایان نیز از بامداد امروز با حضور در میادین اصلی شهر فریاد حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین را سر دادند.

در شهرستان‌های تازه تاسیس خوسف و زیرکوه هم مردم به میدان آمدند و ندای آزادی قدس سر دادند.

در مراسم راهپیمایی روز قدس همچون سال‌های گذشته شخصیت‌ها و مسئولان استانی، نمایندگان مجلس و فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران حضور داشتند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول