اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکصدا تا آزادسازی قدس شریف- 4

فریاد استکبارستیز مردان دماوندکوه به اسرائیل رسید

خبرگزاری فارس: مردمان خونگرم و پرتلاش بخش لاریجان آمل با فریادهای استکبارستیزانه خود همزمان با مردم سراسر کشور نفیر انزجار خود را به گوش آمریکا، اسرائیل و انگلیس رسانده و با این فریادها بار دیگر دماوند را به لرزه درآوردند.

فریاد استکبارستیز مردان دماوندکوه به اسرائیل رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مردمان خونگرم و پرتلاش بخش لاریجان این شهرستان با فریادهای استکبارستیزانه خود همزمان با مردم سراسر کشور نفیر انزجار خود را به گوش آمریکا، اسرائیل و انگلیس رسانده و با این فریادهای کوبنده بار دیگر دماوند را به لرزه درآوردند.

مردم این بخش مازندران یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های استان به شمار می‌آید و دو شهر این شهرستان را در خود جای داده است، راهپیمایی خود را از دو مسیر آغاز کردند.

در مسیر شماره یک مردم کوهستان‌های بخش لاریجان در شهر گزنگ از پمپ بنزین قدیم وانا به سمت حسینیه این منطقه حرکت انقلابی خود را آغاز کردند و در مسیر دوم نیز مردم شهر رینه راهپیمایی‌شان را از کارخانه ایران راحت به سمت امامزاده محمد طاهر ادامه دادند.

در بیان نکات جالب توجه راهپیمایی این بخش می‌توان گفت بسیاری از مردم روستاهای ییلاقی که کیلومترها با مسیر راهپیمایی فاصله داشتند از صبح زود خود را با مینی‌بوس، ون، وانت و ماشین‌های شخصی به محل راهپیمایی رساندند و بار دیگر انزجار خود را از چپاولگران و غارتگران اموال مظلومان دنیا با فریادهای کوبنده اعلام کردند.

مردان غیور و شهیدپرور لاریجان که در استواری و محکم‌بودن می‌توان آنها را به دماوند تشبیه کرد در این نمایش حمایت از قدس، فلسطین و همه مظلومان دنیا دگر باره با آرمان‌های پاک و بلند شهدا، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان آیت‌الله خامنه‌ای تجدید عهد و میثاق کردند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول