اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین زهرا:

وحدت امت‌ اسلامی برهم‌زننده معادلات استکبار است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: وحدت امت‌ اسلامی امروز برهم‌زننده تمام معادلات استکبار است.

وحدت امت‌ اسلامی برهم‌زننده معادلات استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، سجاد اینانلو صبح امروز در دیدار با جمعی از جانبازان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه اقتدار و عظمت والای نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان و جانبازان است، اظهار کرد: باید با قدرشناسی از رزمندگان و بسیجیان پیشکسوت زمینه را برای طلوع فجر و اراده قوی ملت ایران فراهم کرده و سبب شکست متجاوزان و زورگویان عالم شویم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه ملت ایران اسلامی امروز با اعتماد به ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی هیمنه استکبار و جهان‌خواران را در هم شکسته است، افزود: ضرورت دارد که همچنان با توکل بر خداوند متعال و پشتیبانی معنوی در سیر استقلال کشور گام برداشته و موجب دفع سلطه کافران شویم.

وی لزوم همبستگی و اراده قوی برای تحقق و دستیابی به اهداف مشترک را بسیار مهم دانست و بیان کرد: قطعا تلاش‌ها و مبارزات ملت ایران پشتوانه‌ای گرم برای مبارزه ملت‌های دیگر بوده و آنان را برای پیروزی و اقتدار اسلامی امیدوار‌تر می‌کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه رزمندگان و شهدا مظهر افتخار و شجاعت برای ایران اسلامی هستند، ابراز کرد: لازم است که با اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت یاری‌دهنده جامعه اسلامی به سوی آرمان‌های والا و ارزش‌های ناب باشیم.

اینانلو با بیان اینکه دشمنان امروز در صدد آن هستند تا با طرح مسایل انحرافی و دامن زدن به اختلافات جزئی و سطحی مسئولان و مردم، جامعه اسلامی را دچار سردرگمی و انحطاط کنند، تشریح کرد: هوشیاری و بصیرت انقلابی رمز اصلی و راه‌گشای دفع تهاجمات استکبار است.

وی با بیان اینکه میزان فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در جامعه افزایش چشمگیری داشته است، عنوان کرد: حضور و شرکت مداوم در عرصه‌های فرهنگی وظیفه‌ای بوده که بر عهده تمام متولیان نظام اسلامی قرار دارد و همه باید برای تحقق کامل آن با جدیت تلاش و کوشش کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: ایمان و یکپارچگی مردم در امت‌های اسلامی تاکنون برهم‌زننده معادلات استکبار بوده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول