اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

حضرت مهدی (عج) ریشه استکبار را قطع خواهد کرد

خبرگزاری فارس: یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: طبق روایات ظهور حضرت مهدی(عج) در خاورمیانه خواهد بود و آن کسی که ریشه استکبار را قطع خواهد کرد، حضرت مهدی (عج) است.

حضرت مهدی (عج) ریشه استکبار را قطع خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمدمهدی نادری ظهر امروز در جمع راهپیمایان شهرستان دشتی در مصلای نماز جمعه خورموج اظهار داشت: حرکت‌هایی که مسلمانان انجام می‌دهند باید از روی بصیرت و آگاهی باشد و اسلام ترکیبی از شور و شعور بوده و حرکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس از روی شور و با شعور است.

وی افزود: یهودی‌ها دشمن‌ترین دشمنان مسلمانان در سرتاسر تاریخ هستند و امروز کمترین شعار مردم مسلمان در اقصی نقاط جهان شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل است.

نادری خاطر نشان کرد: سربازان آمریکایی و اسرائیلی در نخستین روزهای اشغال عراق طرفداران صدر را دستگیر می‌کردند و یکی از سوالات این‌ها این بود که مهدی شما کجاست و دنبال او بودند.

وی با اشاره به انقلاب جهانی حضرت مهدی صاحب زمان (عج) یادآور شد: طبق روایات ظهور حضرت مهدی (عج) در خاورمیانه خواهد بود و آن کسی که ریشه استکبار را قطع خواهد کرد حضرت مهدی (عج) است.

نادری گفت: امروز همه مسلمانان باید احساس مسئولیت کنیم و اگر امروز فتنه‌ای در کشور مسلمان برپا است، رد پای صهیونیست‌ها در آن جا مشهود است.

وی تصریح کرد: اگر در یک نقطه زمین به مسلمانی اهانت شود، وظیفه همه مسلمانان این است که از مسلمان دفاع کنند و اجازه ندهند که به بلاد اسلامی توهین شود.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول