اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس یأس استکبار را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس یأس و ناامیدی دشمنان و به خصوص رژیم جعلی صهیونیستی را به دنبال دارد.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس یأس استکبار را به دنبال دارد

حبیب‌الله دهمرده صبح امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در خرم‌آباد به خبرنگار فارس گفت: پیام اصلی این راهپیمایی با شکوه بودن در مسیر ولایت، دفاع از ارزش‌ها، آزادی قدس شریف، امیدبخشی به مردم فلسطین و عزت و شرف برای تمام آزادیخواهان بشریت است و همچنین مایه یاس و سردرگمی و ناامیدی برای مستکبران عالم به ویژه صهیونیست‌های غاصب و جعلی و در رأس همه آنها آمریکای جهان‌خوار است.

وی خاطرنشان کرد: تفاوت روز قدس امسال با سال‌های گذشته از نظر حضور عالمانه و آگاهانه مردم ولایی لرستان قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

دهمرده یادآور شد: مردم دیار لرستان به خصوص خرم‌آباد از همان ساعات اولیه امروز در محل‌های راهپیمایی حضور یافتند و با این حضور پرشور خود پیام بسیار ارزشمندی را برای تمام آزادیخواهان بشریت به‌جا گذاشتند که این حضور باعث دلگرمی و قوت قلبی برای همه مسلمانان جهان بویژه مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

وی تصریح کرد: پیام دیگر این راهپیمایی کاملا روشن است و آن اینکه ما 100 درصد از مردم مسلمان فلسطین، میانمار، یمن، بحرین و سوریه حمایت می‌کنیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: با توجه به بهار اسلامی در کشورهای مسلمان تحقق آزادی نخستین قبله مسلمانان جهان از چنگال رژیم صهیونیستی بیشتر از گذشته نزدیک شده و باید در ادامه به مردم فلسطین پیام بدهیم که نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و طولی نخواهد کشید که نماز شکر آزادی بیت‌المقدس را در قدس شریف همه با هم اقامه می‌کنیم.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول