اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

اتحاد جهان اسلام استکبار را در سوریه به ذلت می‌اندازد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: اتحاد امت اسلامی در مقابل توطئه‌های اخیر استکبار جهانی در سوریه آنها را به ذلت و احتضار می‌اندازد.

اتحاد جهان اسلام استکبار را در سوریه به ذلت می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خلخال اظهار داشت: در حالی که امریکا و رژیم صهیونیستی در آتش خشم و غضب امت اسلامی می‌سوزد در یک توطئه غربی- عربی جنگ داخلی در سوریه به راه انداختند تا شاید از آب گل‌آلود ماهی بگیرند اما نصیب آنها نهنگ خونخوار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه امت اسلامی امروز نیز نمادی از همبستگی و وحدت خود را در مقابله با ظلم و تعدی استکبار به نمایش گذاشته‌اند خاطرنشان کرد: روز قدس را باید نمادی از آزادی‌خواهی، وحدت و ظلم ستیزی امت اسلامی بدانیم.

خطیب جمعه خلخال بیان کرد: غده سرطانی صهیونیسم امروز حیات اسلامی را به خطر انداخته و باید با جراحی و تیزبینی خاص این غده سرطانی از دامن امت اسلامی برچیده شود.

رشتبری تصریح کرد: بیداری اسلامی که درس بزرگی از حق‌طلبی ملت ایران است هیبت پوشالی استکبار را به لرزه درانداخته و روز به روز نیز شاهد به انحلال کشیده شدن قطب کفر در دنیا هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حرکت خبیث صهیونیسم جهانی در آتش زدن مسجدالاقصی اشاره کرد و بیان داشت: مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان امروز در نهایت مظلومیت در حالی خراب شدن از سوی سربازان صهیونیسم است که به بهانه‌های واهی تلاش می‌کنند این مکان مقدس را به ویرانه تبدیل کنند.

امام جمعه خلخال فرارسیدن عید فطر را به امت اسلامی تبریک گفت و تصریح کرد: عید فطر از بزرگترین اعیاد مسلمانان است که شکوه و عظمت مردم روزه‌دار در این روز بار دیگر نشان از وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است.

رشتبری خاطرنشان کرد: امت اسلامی در این روز با انجام اعمال نیک و شایسته می‌توانند حرمت روزه‌داری را در ماه رمضان به خوبی صیانت کنند.

وی تلاش سربازان گمنام امام عصر(عج) در مبارزه با گروه‌های تروریستی و همچنین سربازان نیروی انتظامی را در مقابله با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان ستودنی توصیف کرد و اهمیت حضور آنها را تامین کننده امنیت و اقتدار جامعه خواند.

امام جمعه خلخال کودتای 28 مرداد را یادآور شد و ادامه داد: بی‌بصیرتی در حادثه ملی شدن صنعت نفت سبب بروز این کودتا در ایران شد که باید ملت ایران در تمام اعصار و قرون از این غفلت و بی‌بصیرتی عبرت بگیرند.

رشتبری نزدیکی روز پزشک را نیز به تلاشگران این عرصه تبریک گفت و از حضور آحاد مردم خلخال در راهپیمائی روز قدس و شرکت در نماز جمعه این شهر در مصلی آیت‌الله خامنه‌ای قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول