اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر کشور:

ماهیت رژیم استکباری برای مردم دنیا آشکار است

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر کشور گفت: ماهیت زشت و منحوس رژیم استکباری برای مردم دنیا آشکار شده است.

ماهیت رژیم استکباری برای مردم دنیا آشکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا افشار ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در زاهدان اظهار داشت: امروز مسلمانان دنیا علیه دشمن مشترک یعنی استکبار جهانی به صحنه آمده‌اند تا نفرت و انزجار خود را نسبت به آن‌ها به نمایش بگذارند.

وی افزود: از زمانی که این فرمان به دستور امام راحل صادر شد حرکت ملت ایران پیام خود را به دل‌های آزاده‌خواهان جهان رساند که بیش از همه در خود کشور فلسطین اثر گذاشت.

افشار ادامه داد: به تدریج این پیام و فرهنگ از ایران اسلامی توسعه پیدا کرد به طوری که امروز شاهد پیروزی‌های مکرر یکی پس از دیگری ملت‌های مسلمان هستیم.

قائم مقام وزیر کشور تصریح کرد: دشمن ما به دنبال ایجاد تفرقه و منازعات بین مسلمانان بود اما امام (ره) هوشمندانه در مقابل توطئه‌ها ایستادند و برای یکپارچه کردن امت اسلامی در مقابل دشمن تلاش فراوان کردند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی پرچم‌دار این حرکت بزرگ در دنیا است، گفت: با یاری خداوند تمامی توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری نقش بر آب شد و تنها دلیل آن رهبری هوشمندانه و مدبرانه امام و پیروی امت از ایشان بود.

افشار به جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: مردم ایران در دوران جنگ تحمیلی از خود دفاعی مقدس نشان داده و دست در دست هم نگذاشتند دشمن به اهداف شوم خود برسد اما با این که دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس به پایان رسیده، هنوز دشمنی‌ها ادامه دارد و ملت غیور و با ایمان ایران اسلامی با همان وحدت و یکپارچگی در برابر دشمنی‌های استکبار ایستاده‌اند.

قائم مقام وزیر کشور گفت: ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی همیشه به طور یکپارچه در صحنه است و از تجربیات و مبارزات گذشته در برابر استکبار استفاده می‌کند.

افشار با بیان اینکه امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در کشورهای غیر اسلامی نیز ندای ملت ایران و امت فلسطین و روز قدس‌سازی و جاری است، تصریح کرد: استکبار جهانی دلش می‌خواهد انقلاب اسلامی را منزوی و در ایران دفن کند اما با هوشیاری ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی و پیروی آنان از ولایت فقیه به اهداف شوم خود نرسیده و نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه وحدت فقط سیاسی و حضور در صحنه نیست، افزود: وحدت اقتصادی، وحدت دفاعی و فرهنگی همه با هم به پیروزی‌های ایران و کسب قله‌های افتخار کمک می‌کند.

افشار تاکید کرد: اخلاق، فرهنگ اسلامی و آموزه‌های دینی مسیر وحدت در همه زمینه‌ها است و مسئولان ایران اسلامی باید به این مسائل بیش از پیش توجه داشته باشند.

در ادامه قطعنامه روز جهانی قدس در مصلی قدس زاهدان قرائت و با ندای الله اکبر توسط راهپیمایان مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/ل10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول