اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

دنیای استکبار از سردار قاسم سلیمانی هراس دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: دنیای استکبار از سردار قاسم سلیمانی در هراس است.

دنیای استکبار از سردار قاسم سلیمانی هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش محمد رضایی ظهر امروز در اجتماع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس در آبپخش اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنانی شرایط جهانی را مانند یک پیچ تاریخی سرنوشت‌ساز توصیف کردند و تحولات منطقه‌ای و جهانی را مانند جنگ جهانی اول ارزیابی کردند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: بعد از جنگ جهانی اول قدرت‌هایی جدا از مردم شکل گرفت که هیچ تعلق و وابستگی به مردم ندارند، ولی قدرت‌های شکل‌ گرفته در تحولات منطقه‌ای و نهضت‌های غربی بنا به خواست و اراده مردم است.

رضایی با اشاره به اینکه دامنه تحولات منطقه‌ای از انقلاب ایران اسلامی نشأت گرفته بیان کرد: کارتر در سخنان خود اعلام کرده زمزمه‌های منطقه و حرکات ضداستکباری ملت‌های مختلف را در دوران ریاست ‌جمهوری خود و با پیروزی انقلاب اسلامی درک کردم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی همواره حامی حزب‌الله لبنان بوده است اضافه کرد: جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان جنگ بین دو اندیشه و دو گفتمان بود و در تعیین وضعیت منطقه‌ای و شرایط تحولات ضد استکباری فعلی که در کشورهای آزادی‌خواه منطقه و جهان شاهد آن هستیم نقشی تعیین کننده داشت و مقاومت فرزندان حزب‌الله لبنان هیمنه دنیای استکبار را لرزاند.

این مسئول ابراز داشت: در انقلاب‌های اسلامی کشورهای منطقه همواره شاهد پیروزی مسلمین بوده‌ایم و فرار بن‌علی از تونس و حسنی ‌مبارک که نماینده و دست‌نشانده رژیم صهیونیستی و آمریکا در مصر بود و از مرزهای این رژیم غاصب محافظت می‌کرد، خود به معنای پیروزی مسلمین است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) با اشاره به سخنان یکی از علمای مصری عنوان کرد: آیت‌الله خامنه‌ای رهبر تمام مسلمین جهان است و خطبه عربی ایشان خطاب به مردم مصر و هدایت مردم به نابودی حسنی ‌مبارک و آن رژیم نامبارک حاکم بر مصر نقشه‌ای بود که رهبر معظم انقلاب در اختیار مردم مسلمان مصر قرار داد.

رضایی گفت: در سال 77 تئوریسین یکی از جریان‌های سیاسی گفته بود که تا سال‌های نه چندان‌ دور باید گفتمان امام خمینی (ره) را در موزه‌های تاریخی شاهد باشیم و در برابر این یاوه‌گویی‌ها رهبر معظم انقلاب با پشتیبانی امت مسلمان و همیشه‌ در صحنه ایران اسلامی مقابل انحراف با قاطعیت ایستادند.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنانی ارزشمند به کشورهای انقلابی توصیه کردند که باید از ورود انقلابیون انقلاب‌نما به انقلاب‌ها جلوگیری کنیم زیرا اینها مانند مارهای زخمی هستند که همواره سعی و تلاششان ایجاد انحراف در مسیر انقلاب‌ها است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه تغییر در انقلاب‌‌ها تغییر در شعارها است بیان کرد: شعار فلسطین از بحر تا نهر نه یک وجب کمتر را رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح کردند و امروز این همان آرمان فلسطینی‌ها است که سال‌ها برای آن تلاش کرده‌اند.

رضایی به نقش ایران اسلامی در تحولات منطقه‌ای اشاره کرد و گفت: فرمانده ارتش آمریکا با عجز و ناتوانی اعلام کرده که ایران اسلامی در تمامی تحولات منطقه‌ای نقش دارد و تا زمانی که سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران اسلامی حضور داشته باشد هیچ کاری نمی‌توانیم بکنیم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی انقلاب‌های منطقه‌ای از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته‌اند تصریح کرد: با بررسی‌ شعارهای انقلاب‌های اسلامی در کشورهای منطقه متوجه می‌شویم که تمامی این انقلاب‌ها از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته‌اند و خبرگزاری الجزایر که عامل موساد است و بیشترین تلاش را برای ایجاد تفرقه در کشورهای منطقه دارد نمی‌تواند برخی شعارها را حذف کند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) بیان کرد: امروز موج آزادی‌خواهی و استکبارستیزی در تمامی کشورهای منطقه گسترده شده و در بیش از 80 شهر بزرگ اروپایی شاهد برگزاری راهپیمایی‌هایی در مقابله با نظام‌های لیبرالیستی و مارکسیستی و مستکبر بوده‌ایم.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول