اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان:

استکبار خواهان شکستن مقاومت در سوریه است

خبرگزاری فارس: دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به حوادث سوریه و تلاش دشمنان برای رخنه در این کشور گفت: استکبار خواهان شکستن مقاومت در سوریه است.

استکبار خواهان شکستن مقاومت در سوریه است

میلاد اسدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تدابیر امام خمینی (ره) در خصوص نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس در حال حاضر نیز از سوی جوامع مختلف پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز رژیم غاصب صهیونیستی جایگاهی در جهان ندارد، افزود: شعار آن روز امام خمینی (ره) مبنی بر اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، شعار امروز جوامع جهانی است.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان کمک ‌رسانی به مردم مظلوم فلسطین را از اولویت‌های جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: ملت مظلوم فلسطین نیازمند کمک‌های مسلمانان جهان است.

وی با بیان اینکه آمریکا و ایادی استکبار از رژیم اشغالگر قدس حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: ایادی استکبار برای سرکوب مسلمانان از هیچ کوششی فرو گذار نمی‌کنند.

اسدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اسلامی و مردمی بودن دولت سوریه تصریح کرد: تروریست‌ها که دست نشاندگان آمریکا و مزدوران مرتجع عربی هستند در حال حاضر اقدام به فعالیت‌های تروریستی در سوریه می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایادی استکبار خواهان اجرای سیاست لیبی در سوریه هستند، خاطرنشان کرد: استکبار خواهان شکستن مقاومت در سوریه است.

دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به قرار گرفتن روز قدس در ماه مبارک رمضان ادامه داد:‌ در این ماه معنوی مسلمانان بیشتر متوجه مردم فلسطین شده و با حضور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیست اعلام می‌کنند.

وی بر ضرورت حضور همه گروه‌ها و احزاب در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: همه احزاب و گروه‌ها به صورت گسترده در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ع20ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول