اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

امروز استکبار از رسانه و قلم استفاده می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: امروز استکبار به جای استعمار به جای لشکرکشی از رسانه و قلم استفاده می‌کند.

امروز استکبار از رسانه و قلم استفاده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران جنوب استان کرمان اظهار داشت: از ویژگی‌های حضور فعال رسانه‌ها وجود جامعه‌ای پویا است که شهرستان جیرفت نیز از این اصل مستثنی نیست.

وی افزود: خبرنگاران این منطقه اوضاع را در تمام عرصه‌ها رصد می‌کنند و اطلاع‌رسانی در اوج خود انجام می‌شود که این نتیجه کار شما اصحاب رسانه است.

غنچه‌پور تصریح کرد: خبرنگار به شغلی که انتخاب کرده‌ باید به عنوان یک تکلیف نگاه کند، آن هم تکلیفی که رسالت بسیار سنگینی دارد، به ویژه در این وضعیت حساس که ما در حال مبارزه با استکبار جهانی هستیم و در دفاع از مستمندان و مظلومان در برابر مستکبران قد علم کردیم.

وی با بیان اینکه یک خبرنگار باید مهارت و دانش خبرنگاری داشته باشد، خاطرنشان کرد: خبرنگار باید دقت و بصیرت داشته باشد، جایی که شما در مقابل مهندسین تخریب جهانی قرار دارید و خاکریز اول جنگ نرم دشمن شما هستید.

فرماندار جیرفت گفت: امروز استکبار برای استعمار به جای لشکرکشی از رسانه و قلم استفاده می‌کند.

غنچه‌پور اذعان داشت: امروز 90 درصد سرمایه‌گذاری را در رسانه‌ها برای تخریب افکار و تزریق افکار شوم خود برای تسلط به کشورهای جهان سوم استفاده می‌کنند که این بصیرت خبرنگاران را می‌طلبد تا خدای ناکرده با درج یک خبر غیرعمد پازل دشمن را تکمیل نکنند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول