اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

رسانه مهم‏ترین ابزار توطئه‏گری استکبار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند، رسانه‏های جمعی تحت سلطه غرب را مهم‏ترین ابزارهای دست استکبار جهانی برای توطئه‏گری خواند.

رسانه مهم‏ترین ابزار توطئه‏گری استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید اهل قلم، محمود صارمی و روز خبرنگار که با حضور امام جمعه دماوند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، جمعی از مسئولان محلی و اصحاب رسانه‏های مختلف شرق استان تهران در سالن فرهنگی و هنری "کوثر" دماوند برگزار شد، اظهار داشت: پیش از آغاز بیان هر موضوعی باید یاد و خاطره شهید خبرنگار، محمود صارمی را به فعالان عرصه خبری این خطه و همه نقاط کشور تسلیت عرض کنیم.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار در سال 1377 و در جریان اشغال کابل به دست دژخیمان طالبان، پس از اسارت به شهادت رسید.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: البته بیان سخن در جمع خبرنگارانی که به شکل شبانه‏روزی با فراز و فرودهای این حرفه آشنا هستند، شاید همان مثل "زیره به کرمان بردن" را در ذهن تداعی سازد.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: در جهان امروز، خبرنگاران برای انجام رسالت خود و ثبت لحظات تاریخی گاه در نوک پیکان رویدادهای مختلف قرار می‏گیرند.

وی گفت: در طول تاریخ، خبرنگاران بسیاری با حضور در مناطق جنگی و در حین انجام وظیفه خبری خود با حوادث و لطماتی مواجه شده‏اند.

*هدف دشمن، کشاندن جنگ به فضای نرم‏افزاری است

فرماندار شهرستان دماوند، هدف دشمنان نظام و امت اسلامی ایران را کشاندن میدان جنگ به فضای نرم‏افزاری خواند.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: در حال حاضر، ایران اسلامی به عنوان کشور پیشگام در صلح، آزادی و آزادگی در میان مردم منطقه و جهان مطرح است.

وی اضافه کرد: شناخت مردم ایران به عنوان الگوی عملی رویارویی با سلطه‏گران جهانی موجبات قرارگیری ایران در مقابل جبهه استکبار را فراهم ساخته است.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: غرب در گذشته‏ای نه چندان دور با سود جستن از تسلیحات جنگی قصد غلبه بر جریان بیدارساز انقلاب اسلامی را داشت.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: اما امروز نتیجه‏گیری آنها مواجهه با نظام مقدس الهی به دور از جنگ سخت‏افزاری و نزاع از طریق موضوعات فرهنگی به وسیله ابزارهای رسانه‏ای است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول