اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج طلاب سپاه ثارالله کرمان:

صدای شکستن بنیان‌های استکبار طنین‌انداز شده است

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج طلاب ساه ثار‌الله کرمان در بیانیه‌ای‌ اعلام کرد: روز جهانی قدس امسال از ویژگی‌های منحصری برخوردار است به گونه‌ای که صدای شکستن بنیان‌های استکبار طنین‌انداز شده است.

صدای شکستن بنیان‌های استکبار طنین‌انداز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه سازمان بسیج طلاب سپاه ثار‌الله استان کرمان به مناسبت روز قدس آمده است: پس از یک ماه عبادت و خودسازی آخرین جمعه ماه رمضان روز تجلی شکوه و عظمت و اقتدار جهان در پناه و همدلی و اتحاد فرا رسیده است.

این بیانیه می‌افزاید: نامگذاری این روز به نام روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند روز قدس نماد آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلام است تا با خروش یک‌پارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌خواهان عالم بکشند.

در ادامه بیانیه آمده است: روز جهانی قدس امسال از ویژگی‌های منحصری برخوردار است به گونه‌ای که صدای شکستن بنیان‌های استکبار طنین‌انداز گشته و خانه‌های عنکبوتی غارتگران غربی را در منطقه ویران کرده و این نهضت جهانی به تأسی از انقلاب اسلامی نویدبخش آزادی نه‌تنها قدس شریف بلکه جهان اسلام از سیطره ستم و ستمگری مزدوران استکبار جهانی است.

سازمان بسیج طلاب سپاه ثار‌الله استان کرمان تأکید کرده است: همگام با امت روزه‌دار ایران اسلامی روز جمعه در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و با مشت‌های گره کرده و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم تنفر و انزجار خود را از ستمگران و زورگویان ابراز می‌کنیم.

در پایان بیانیه خاطر نشان شده است: مردم با حضور در راهپیمایی پاسخ قاطعانه‌ای به جنایات رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر بدهند تا مایه دلگرمی و قوت قلب مبارزان بحرینی، فلسطینی، لبنانی، سوری و مردم مسلمان باشند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول