اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

اهتمام دستگاه‌های اقتصادی رفع مشکلات مردم باشد

خبرگزاری فارس: استاندار قم بر لزوم اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی اقتصادی در راستای رفع مشکلات مردم تأکید کرد.

اهتمام دستگاه‌های اقتصادی رفع مشکلات مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم، با اشاره به وضعیت قیمت اقلام مختلف کالاهای مصرفی مردم در بازار اظهار داشت: توان خوبی در مجموعه مدیریتی استان برای رفع مشکلات بازار و کنترل قیمت‌ها ایجاد شده است.

وی با اشاره به ضرورت مدیریت بازار و کنترل قیمت کالاهای اساسی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل در کنترل بازار، تامین مواد اولیه برای تولیدکنندگان از جمله تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز مرغداران برای کنترل قیمت کالاهای مختلف خصوصا مرغ و تخم مرغ است.

استاندار قم خواستار عزم مدیران برای ایجاد توازن در عرضه و تقاضای کالاها در بازار مصرف شد و افزود: مدیریت مصرف در بازار یکی از مسایل ضروری است که باید در کنترل قیمت‌ها مورد نظر باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ضرورت حمایت جدی از تولیدکنندگان به منظور تقویت تولید داخلی را یادآور شد و گفت: مدیریت تولید کالاهای داخلی و همچنین تقویت تولیدکنندگان سهم چشمگیری در تولید و عرضه به موقع و در حد نیاز کالاها خواهد داشت.

پیریایی جلب توجه دستگاه‌های اقتصادی به سمت رفع مشکلات مردم در این بخش را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید همت و توجه مسئولان اقتصادی استان بر تامین رفاه و آسایش مردم باشد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول