اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 15:

رسیدگی به مشکلات شهروندان در اولویت است

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 15 گفت: در کنار موضوعات فرا منطقه‌ای‌،‌ رسیدگی به مسایل محلات و مشکلات شهروندان با تمام توان در حال پیگیری و اجرا است.

رسیدگی به مشکلات شهروندان در اولویت است

بهنام صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اجرای پروژه بزرگراه امیرالمومنین امام علی (ع) و خط شش مترو که رشته اتصال شمال و جنوب کلانشهر است به همراه ساخت بزرگراه‌های شهید نجفی رستگار و شهید شوشتری که حلقه کمکی اتصال چهار گوشه پایتخت محسوب می‌شود،‌ وقت،‌ انرژی و منابع قابل توجهی را از منطقه به خود اختصاص داده است اما در کنار این موضوعات فرا منطقه‌ای‌،‌ رسیدگی به مسایل محلات و مشکلات شهروندان با تمام توان در حال پیگیری و اجرا است.

شهردار منطقه 15 افزود: با توجه به مراجعات روزمره مردم ساکن در طرح بزرگراه امیرالمومنین علی (ع) به منطقه، با هدف رسیدگی بهینه به مشکلات آنان و همچنین تسریع در تملک املاک معارض با پروژه از هشت ماه پیش ستاد تملک در محل اجرای طرح در محله اتابک فعال شده است که اینجانب به همراه 35 نفر از همکاران همه روزه بدون تعطیلی به منظور توافق با مالکان و رسیدگی به مشکلات شهروندان در محل ستاد حضور داریم.

این گزارش حاکی است،‌ شهردار منطقه همچنین با حضور در مساجد سطح محلات بیست‌گانه منطقه علاوه بر ارائه گزارش از روند اقدامات اجرایی در منطقه با نمازگزاران این مساجد دیدار کرده و در این راستا طی برگزاری 25 جلسه دیدار در مساجد با یک‌هزار و 230 نفر از شهروندان ملاقات و دستور رسیدگی به مشکلات آنان را صادر کرده است.

مهندس صفوی در ارتباط با اجرای طرح تکریم شهروندان با تشکیل 18 جلسه ملاقات مردمی با حضور معاونان و مدیران اجرایی در روزهای دوشنبه هر هفته طی پنج ماهه اول سال جاری با یک‌هزار و 854 نفر از شهروندان دیدار کرده و دستورات لازم را جهت رسیدگی به مشکلات آنان صادر کرده است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول