اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی شرکت نفت گچساران:

مشکلات فرودگاه گچساران با حاشیه مسئولان برطرف نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: مشکلات فرودگاه گچساران نه با حاشیه بلکه تنها با همدلی برطرف می‌شود.

مشکلات فرودگاه گچساران با حاشیه مسئولان برطرف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ابوالحسن غلامی در جلسه بررسی مشکلات و موانع فرودگاه گچساران در پاسخ به اظهارات شهردار این شهرستان مبنی بر تبلیغات شرکت نفت گچساران در زمینه افتتاح فرودگاه گچساران، اظهار کرد: شما بیش از شش بار در جلسات مختلف این مسائل را مطرح کردید در حالی که ما به دلایل و حرمت‌های مختلف جوابی به اظهارات شما ندادیم.

* تانکر سوخت فرودگاه گچساران پمپ ندارد

رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بیان داشت: هر اداره و نهادی در زمینه تبلیغات برنامه‌ها و فعالیت‌های خود در برخی مواقع حتی بیشتر از شرکت نفت تبلیغات داشته است.

غلامی با تأیید سخنان کارشناسان و مسئولان فرودگاه گچساران تصریح کرد: شرح پیمانی برای شرکت نفت تدوین و ارائه شد که توسط این شرکت اجرایی شده است.

وی ابراز داشت: تمامی هزینه‌های مربوط به فرودگاه از طریق شرکت نفت تأمین شد و برای تملک زمین‌های این فرودگاه نیز چند برابر قیمت واقعی زمین توسط شرکت نفت گچساران پول پرداخت شد.

غلامی با اشاره به مشکل نبود تانکر سوخت در فرودگاه گچساران افزود: این تانکر در ایران کمیاب بود و فاقد پمپ مخصوص سوخت‌رسانی است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال حل مشکل تأمین پمپ تانکر هستیم، گفت: یک دستگاه پمپ پیشرفته در مرکز استان وجود دارد که به علت خرابی در حال رایزنی برای تعمیر این پمپ توسط مهندسان ابزار دقیق شرکت نفت گچساران هستیم.

غلامی یادآور شد: توان اجرایی نیروهای شرکت نفت گچساران بالا بوده و امید است همانگونه که توربین فلور این شرکت را تعمیر کردند، در تعمیر پمپ تانکر فرودگاه نیز موفق عمل کنند.

وی با انتقاد از حاشیه‌های موجود در گچساران عنوان داشت: استقبال مسئولان مناطق نفت‌خیز جنوب از طرح‌های ارائه ‌شده به دلیل برخی حاشیه‌هایی که ویژه گچساران است، کم‌رنگ شده است.

غلامی با تکذیب اخبار منتسب به مسئولان نفت گچساران مبنی بر افتتاح فرودگاه تأکید کرد: مسئولان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران هیچگاه وعده افتتاح فرودگاه این شهرستان در زمانی خاص را ندادند و همیشه اعلام اخبار، پیرامون پروازهای آزمایشی در این فرودگاه بوده است.

رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران بیان داشت: مسئولان نفت گچساران معتقدند افتتاح فرودگاه این شهرستان زمانی صورت گیرد که امکان پرواز هواپیما با مسافر از فرودگاه میسر باشد و عموم مردم بتوانند از پروازهای این فرودگاه استفاده کنند.

غلامی از مسئولان خواست تا با همدلی و همکاری در زمینه برطرف ‌شدن موانع راه‌اندازی فرودگاه گچساران تلاش کنند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول