اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار شد

رسیدگی به مشکلات فضای سبز شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار رسیدگی به مشکلات فضای سبز شوشتر شد و گفت: باید در این باره مشکلات موجود آسیب‌شناسی شود.

رسیدگی به مشکلات فضای سبز شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: باید برای رفع مشکلات فضای سبز اقدامات اساسی در دستور کار قرار گیرد زیرا در غیر این صورت شاهد نابودی فضای سبز خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی بخش‌های مختلف شهر شوشتر دارای مشکل در فضای سبز هستند، بیان کرد: بسیاری از معابر شهری از نظر فضای سبز دچار مشکل هستند و به این دلیل باید تلاش کرد تا برای رفع مشکلات موجود اقدامی سریع در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مشهود است که به دلیل عدم رسیدگی به فضای سبز این مشکلات ایجاد شده است، افزود: بسیاری از معابر شهری که قبلا دارای فضای سبز بود دچار مشکل شده و فضای سبزش خشک شده است و لازم است در این باره شهردار ارائه برنامه کند.

سلطانیان با اشاره به اینکه باید برای کاهش خسارات سریع اقدام کنیم، افزود: لازم است برای کاهش خسارات در سطح شهر شوشتر در اسرع وقت برای نجات فضای سبز اقداماتی انجام دهیم و به این دلیل باید تلاش کرد تا تصمیمات قابل اجرا و عملی باشد.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی فضای سبز شهربازی پارک بعثت شوشتر به طور کامل نابود شده است و به این دلیل باید با پیمانکار این پارک برخورد شود.

پیش از این تذکرات مکرری از سوی اعضای شورای شهر برای حفاظت از فضای سبز شوشتر به شهرداری داده شده بود ولی به دلیل گرما و کمبود نیروی انسانی مشکلات موجود در حال تشدید شدن است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول