اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر بنک:

مسئولان با حضور در بین مردم از نزدیک با مشکلات آشنا شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر بنک گفت: مسئولان با حضور در بین مردم از نزدیک با مشکلات آشنا شوند.

مسئولان با حضور در بین مردم از نزدیک با مشکلات آشنا شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان حسین هوشیار در نشست اعضای کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان کنگان اظهار داشت: هفته دولت فرصتی ارزشمند است که باید مدیران با بهره‌گیری از این فرصت ارزشمند مردم را در جریان کم و کیف کارهای اجرایی قرار دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر بنک با اشاره به ضرورت حضور مسئولان در بین مردم خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردها و دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم، مردم‌محوری و حضور در میان مردم است و این مهم تاثیر بسزایی در آشنایی مسئولان با مشکلات مردمی و تلاش برای رفع این مشکلات دارد.

هوشیار حضور نمایندگان هر منطقه در دیدارهای عمومی مسئولان دولتی در هفته دولت را ضروری دانست و بیان داشت: حضور نمایندگان هر منطقه و محله می‌تواند بیان مشکلات مردم را در دیدارهای مردمی شفاف‌تر نمایان کند تا راهکار مناسب نیز بهتر ارائه شود و همچنین در تداوم پیگیری‌ها بسیار مؤثر است.

وی اضافه کرد: تمامی ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی باید خود را ملزم به آگاهی‌بخشی اقدامات دولت که در واقع اقدامات نظام اسلامی است بدانند و نصب بنر اقدامات صورت گرفته در طول سال توسط اداره یا دستگاه متبوع یکی از ضروری‌ترین مسائلی است که مدیران باید به آن توجه داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز در این نشست گفت: اجرای میز خدمت در دیدارهای عمومی مسئولان با مردم در هفته دولت یکی از اقدامات ارزشمند نهادها و دستگاه‌های اجرایی است که در این طرح مردم به صورت مستقیم می‌توانند مدیران اجرایی را در جریان خواسته‌های خویش قرار دهند.

عباس شریف بیان داشت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و آشنایی با مشکلات و مسائلی که ایشان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند از مسائل مهمی است که مدیران اجرایی در فرصت هفته دولت باید به آن توجه داشته باشند و از تمام پتانسیل برای رفع مشکلات ایشان بهره ببرند.

وی با بیان اینکه این دیدارها باید با رویکرد علمی صورت پذیرد افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا با رویکرد علمی صورت پذیرد و فرزندان شاهد که امکان راهیابی به دانشگاه دارند و با مشکلات دانشگاهی مواجه هستند، در این دیدارها حضور یابند تا با طرح مشکلات ایشان، راه‌حل مناسب رفع مشکلات به ایشان ارائه شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول