اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قروه:

فلسطین در کانون خیزش اسلامی قرار دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه قروه دوران کنونی را عصر بیداری و روشنگری اسلامی دانست که فلسطین در کانون این خیزش اسلامی قرار گرفته است.

فلسطین در کانون خیزش اسلامی قرار دارد

حجت‌الاسلام صفرعلی احیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار کرد: فلسطین پیشانی جهان اسلام در مقابله با ابرقدرت‌های زر و زور و تزویر دنیاست و خط مقدم مبارزه مسلمین و آزادی‌خواهان جهان علیه خطرناک‌ترین اندیشه  تاریخ یعنی صهیونیسم جهانی و ریشه تمام بحران‌های خاورمیانه است.

خطیب جمعه قروه در ادامه با بیان اینکه بی‌تردید سرنوشت فلسطین مسیر آینده جهان اسلام را رقم خواهد زد، تصریح کرد: از این روست که در مبانی نظری و اندیشه والای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و علمای اعلام و مراجع عظام و اندیشمندان اسلامی، کلید حل مشکلات مسلمانان و مهم‌ترین مسئله دنیای اسلام، فلسطین است که باید همواره مورد توجه و اهتمام امت اسلامی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام احیا افزود: صهیونیسم با همه حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا و غرب، در مقابل بیداری شیرمردان فلسطین، در جهاد اسلامی و حماس و انتفاضه خروشان جوانان مسلمان فلسطینی به زانو در آمده است و این رژیم سفاک را در سراشیبی سقوط قرار داده است.

امام جمعه قروه تاکید کرد: در چنین دورانی حمایت مادی و معنوی و پشتیبانی از مجاهدان و جهادگران فلسطینی در دفاع مقدس در مقابل غده سرطانی منطقه، حمایت از شأن و منزلت و افتخار جهان اسلام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ملت‌ها، دولت‌ها، علما و نخبگان و روشنفکران اسلامی و عموم مسلمانان در این راستا دوچندان است که در این میان ملت و دولت جمهوری اسلامی که پرچم حمایت راستین از فلسطین را بر دوش دارد، همتی مضاعف داشته و حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس یکی از جلوه‌های آن است.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول