اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بستک:

پرشوری راهپیمایی قدس نشانه اتحاد ایران در موضوع فلسطین است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بستک گفت: پر شور بودن هر ساله راهپیمایی روز قدس نشان از هم‌صدایی مردم و مسئولان پیرامون موضوع فلسطین و قدس دارد.

پرشوری راهپیمایی قدس نشانه اتحاد ایران در موضوع فلسطین است

سرهنگ پاسدار حبیب‌الله سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستک واقع در شمال‌غرب مرکز هرمزگان، گفت: روز جهانی قدس متعلق به همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است و باید در چنین روزی ملت‌های مسلمان و آزاده هم‌صدا و هم‌دل، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و نفرت و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی و صهیونیست اعلام کنند.

وی با بیان اینکه هم‌بستگی و هم‌دلی مردم با نظام و مسئولانشان از دیگر عواملی است که باعث می‌شود مردم در راهپیمایی روز قدس حضور یابند، اضافه کرد: باید مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس به دشمنان بفهمانند که این مردم شکست‌پذیر نیستند.

سهرابی افزود: در این روز مسلمانان به ایادی استکبار و هم‌دستانش اعلام می‌کنند که تا آزادی کامل قدس آماده جان‌فشانی هستند.

وی اظهار کرد: مسلمانان در روز قدس علاوه بر اعلام انزجار از استکبار و صهیونیست‌ها، از مسلمانان مظلوم کشورهای منطقه حمایت می‌کنند.

فرمانده ناحیه سپاه بستک تصریح کرد: روز جهانی قدس که از یادگارهای امام راحل است به عنوان یک حرکت عظیم در برابر استکبار جهانی و مولود نامشروع آن یعنی اسرائیل با هدف بیداری مسلمین در برابر ظلم و ستم و رهایی از یوغ استکبار شکل گرفته است.

سهرابی در ادامه گفت: هر چه راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر برگزار شود، بی‌شک برای دشمنان اسلام یأس‌آور و برای دوستداران انقلاب مایه افتخار و نقطه امید خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت: روز جهانی قدس حلقه پیوند حرکت عظیم و یک انقلاب بزرگ در کشورهای اسلامی برای آزادسازی قدس شریف بوده و این نویدی است که به زودی قدس به دامن اسلام برخواهد گشت.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول