اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز جهانی قدس

مردم غیور پیشوا بار دیگر حماسه آفریدند

خبرگزاری فارس: مردم مومن و ولایی شهرستان پیشوا دوشادوش ملت غیور ایران اسلامی انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل اعلام کردند.

مردم غیور پیشوا بار دیگر حماسه آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بار دیگر روز جهانی قدس، میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) فرا رسید و این نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و خروش مسلمانان در حمایت از آرمان‌های ملت بی‌دفاع و مظلوم فلسطین، بار دیگر عزم و اراده مردم در نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را متجلی ساخت.

همزمان با سراسر کشور مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان پیشوا با حضور پرشور خود بار دیگر حماسه آفریدند.

روزه‌داران و ملت آزاده ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس و سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، هر گونه فتنه و تهدید از سوی اسرائیل و آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.

غرفه‌های کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی در جای جای راهپیمایی استقرار یافته است.

 

همان‌گونه که روز جهانی قدس امسال با موضوع بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و حوادث تروریستی در سوریه تلاقی پیدا کرده است، مردم همیشه در صحنه شهرستان پیشوا با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی با مضامین حمایت از مردم سوریه انزجار خود را از استکبار جهانی به رخ جهانیان کشیدند.

مردم غیور شهرستان پیشوا ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و مقام معظم رهبری هم‌صدا با امت بزرگ اسلامی در روز جهانی قدس، آزادی قدس شریف و سرزمین مظلوم فلسطین را فریاد زده و تنفر و بیزاری خود را از رژیم جعلی و جنایت پیشه صهیونیست و حامیان غربی و منطقه‌ای آنان اعلام کردند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول