اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

روز قدس نمایش اتحاد ملت‌های آزاده در وفاداری به بیت‌المقدس است

خبرگزاری فارس: سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اعلام کرد: روز قدس نمایش اتحاد و یکپارچگی ملت‌های آزاده و آزادیخواه جهان در وفاداری به بیت‌المقدس به‌عنوان آرمان بزرگ اسلامی و بشری است.

روز قدس نمایش اتحاد ملت‌های آزاده در وفاداری به بیت‌المقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از سپاه امام صادق(ع) در این بیانیه آمده است: روز قدس، یادآور خروش خشم مقدّس امت اسلام علیه غاصبان سرزمین فلسطین و نمایش اتحاد و یکپارچگی ملت‌های آزاده و آزادیخواه جهان در وفاداری به این آرمان بزرگ اسلامی و بشری است.

در این بیانیه تصریح شده است: قدس، گلواژه بلند صبر، استقامت، آزادگی و پیروزی است که تلألؤ فحوای عمیق آن امروزه در دل‌های تک تک مسلمانان جهان و منطقه به صورت موج عظیم بیداری اسلامی جلوه‌گر شده و امید روشن رهایی قبله اول مسلمین از یوغ اشغالگران را زنده‌تر از همیشه در مناسبات سیاسی جهان متبلور ساخته است.

این بیانیه می‌افزاید: اشغالگران قدس که هم‌اکنون پس از گذشت بیش از شش دهه از تقلاّی ذلیلانه و بیهوده در راه تثبیت موجودیت نامشروع و نفرت‌انگیز خود، عنصر مقاومت را بزرگ‌ترین عامل در این راه یافته‌اند، مدتی است که با همراه کردن برخی از سران مرتجع منطقه و با همراهی همیشگی آمریکا و انگلیس، سعی در فروپاشیدن محور مقاومت کرده و در این راستا با طراحی خباثت‌آمیز خود و با هزینه بلاد مسلمین که باید در خدمت اعتلای ممالک اسلامی باشد، کشور سوریه را آماج تهاجم نظامی و رسانه‌ای خود قرار داده‌اند.

در این بیانیه آمده است: سوریه، افتخار ماندگار حمایت از حزب‌الله و مقاومت بزرگ غزه و ملت فلسطین را در کارنامه خود دارد و با هوشیاری و اتحاد ملت و دولت این کشور و با دعای خیر مظلومان فلسطین، همانهایی که در سخت‌ترین شرایط از حمایت سوریه برخوردار بوده‌اند، محکم و استوار و پیروزمندانه، مقاوم خواهد ماند و کید شیاطین به خودشان برخواهد گشت.

در ادامه تاکید شده است: تردیدی نیست آن دسته از کشورهایی که امروز خائنانه و در راستای نوکری رژیم اشغالگر قدس علیه سوریه به عنوان سنگر بزرگ مقاومت علیه اشغالگران به خیانت و خباثت روی آورده‌اند، به زودی خودشان در آتش فتنه‌ای که علیه سوریه و آرمان فلسطین برافروخته‌اند، خواهند سوخت و به دست ملت‌هایشان ساقط خواهند شد و به زباله‌دان تاریخ خواهند پیوست؛ اما این سوریه و ملت‌ها و دولت‌های حاضر در محور مقاومت هستند که باقی خواهند ماند و نابودی اشغالگران و سقوط حکومت‌های مستبد و خائن و وابسته در منطقه را جشن خواهند گرفت.

در این بیانیه بیان شده است: اشغالگران قدس و اذناب ذلیل آنها در منطقه بدانند که بر طبق سنت تخلف‌ناپذیر الهی، هیچ نظامی با ظلم برقرار نخواهد ماند و این ظلم بزرگ و بی‌سابقه تاریخی علیه فلسطین و قدس شریف و آه سوزناک دل‌های ستمدیدگان این دیار شریف، کافی است تا ریشه‌ غاصبان و مستبدان را بخشکاند و شر این غده سرطانی را از سر اسلام عزیز و ممالک اسلامی برطرف کند.

در پایان تاکید شده است: ما پاسداران و بسیجیان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و ادای احترام به آرمان بزرگ فلسطین، از تمام بسیجیان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار، بوشهر دعوت می‌کنیم در راستای لبیک به ندای امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام معظّم رهـبری، همراه و همگام با ملت قهرمان ایران و همه ملت‌های مسلمان و آزایخواه جهان، با حضور یکپارچه، پرصلابت و دشمن‌شکن خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر پتک سنگین خشم و فریاد خود را بر سر رژیم اشغالگر قدس و نوکران آن فرود آورده تا با یاری خداوند قادر و قاهر، به زودی زود نابودی اشغالگران و بازگشت فلسطین عزیز به آغوش اسلام و بلاد اسلامی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول