اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی طبس:

راهپیمایی روز قدس در 20 نقطه طبس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در 20 شهر و روستای شهرستان طبس برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در 20 نقطه طبس برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام حسن آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس، به تشریح زمان و مکان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرها و روستاهای طبس پرداخت و اظهار داشت: این راهپیمایی در شهر طبس از ساعت 10:30 صبح از محل میدان قدس آغاز می‌شود که مسیر آن میدان قدس، بلوار امام خمینی(ره)، میدان امام خمینی(ره)، خیابان شهید محمد منتظری و مسجد جامع کبیر است.

وی اضافه کرد: پس از قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس، حجت‌الاسلام علی احمدی از آزادگان سرافراز طبسی برای راهپیمایان سخنرانی کرده و در پایان نماز جمعه با حضور راهپیمایان به امامت حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم امام جمعه طبس در محل مسجد جامع کبیر این شهر اقامه خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس بیان کرد: این راهپیمایی در شهر عشق‌آباد طبس از ساعت 11:30 صبح از محل میدان ولایت به طرف مصلی نمازجمعه این شهر (هیئت حسینی) و در شهر دیهوک طبس از ساعت 11 از محل میدان امام خمینی(ره) (مقابل بسیج) به طرف مصلی نمازجمعه این شهر (هیئت حسینی) برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این راهپیمایی روز جهانی قدس در روستاهای ازمیغان، پیرحاجات، پیستان و حلوان از بخش مرکزی طبس، روستاهای تپه‌طاق، ملوند و ده‌محمد از بخش دستگردان طبس و روستاهای نایبند، اسفندیار، زنوغان، دهنو، عرب‌آباد، مرغوب، پیکوه، سرند، ماودر و اصفهک از بخش دیهوک طبس نیز برگزار خواهد شد.

آزاد ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس در روستاها از ساعت 11:30 صبح از محل گلزارهای شهدا آغاز و به مساجد یا هیئت‌های محل برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر ختم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس به عنوان ابتکار بزرگ حضرت امام خمینی(ره) همواره بر تارک تاریخ انقلاب اسلامی باقی مانده و روز به روز بر درخشش آن افزوده خواهد شد، چراکه این ابتکار بزرگ موجب شد مسلمانان احساس کنند که می‌توانند بر معادلات جهانی تاثیرگذار باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان طبس یادآور شد: از ابتدای تأسیس رژیم غاصب صهیونیستی، هیچگاه فردی در برابر این رژیم منحوس قد عَلَم نکرده بود، اما نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس موجب شد که سران این رژیم جعلی بفهمند که تمام مسلمانان یک پارچه در برابر آن قد عَلَم کرده‌اند و حاضر نیستند از مواضع خود که همانا محو شدن این رژیم از صحنه روزگار است، عقب‌نشینی کنند.

وی افزود: باید تمام مردم ایران اسلامی و کشورهای مسلمان فارغ از جناح‌بندی سیاسی در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند، زیرا این روز نماد وحدت مسلمین است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول