اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس خبر داد

تمهیدات منطقه ویژه پارس برای برگزاری راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس از تمهیدات منطقه ویژه برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس در عسلویه خبر داد.

تمهیدات منطقه ویژه پارس برای برگزاری راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حسین قربانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز قدس از ابتکارات ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) است و همه مردم باید در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس، از فراهم آوردن شرایط برای حضور باشکوه کارکنان سازمان منطقه ویژه در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و افزود: با توجه به شرایط پیچیده و بسیار حساس منطقه و تحولات اخیر بین‌المللی، حضور باشکوه ملّت شریف ایران در این راهپیمایی علاوه بر اینکه مشت محکمی خواهد بود بر دهان مستکبران و دشمنان اسلام می‌تواند در اثبات حضور و حمایت مسلمانان جهان از مظلومان و به‌ویژه ملت مسلمان فلسطین نقش‌آفرین باشد.

قربانی تصریح کرد: تمامی شهروندان و مردم در این نظام و انقلاب وظیفه دارند همواره با حضور مؤثر خود در صحنه، تمامی روزنه‌هایی که دشمنان برای خدشه وارد کردن به این نظام و انقلاب را در سر می‌پرورانند خنثی سازند و مثل همیشه تلاش‌های دشمنان و استکبار جهانی را به یأس و ناامیدی نهایی تبدیل کنند.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس نقش جهادگران عرصه اقتصادی ایران اسلامی در حوزه پارس جنوبی را در  ارتقاء جایگاه اقتصادی و کمک به توسعه و پیشرفت ایران اسلامی بی‌بدیل برشمرد و گفت: تلاشگران ایران اسلامی در این منطقه عظیم انرژی و اقتصادی همواره با احساس تکلیف و دین تمام توان و تلاش خود را برای کمک به توسعه چرخه اقتصادی و انرژی کشور به‌کار گرفته‌اند و قطعاً این جهادگران همراه و همگام با ملت ایران روز جمعه بیست و هفتم مرداد ماه مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

قربانی از فراهم آوردن شرایط لازم برای برگزاری و حضور کارکنان سازمان منطقه ویژه پارس و شاغل در صنعت نفت در این منطقه خبر داد و خاطر نشان کرد: سازمان منطقه ویژه پارس ضمن همراهی و هماهنگی لازم با بخشداری بخش ویژه عسلویه و دستگاه‌های مرتبط، شرایط لازم را برای حضور باشکوه کارکنان و پرسنل صنعت نفت فراهم آورده و در این راستا با اختصاص سرویس‌های متعدد در محل‌های مختلف سازمان منطقه ویژه اقدام به جابه‌جایی کارمندان و شاغلان صنعت نفت به محل‌های مشخص شده برای شرکت در مراسم راهپیمایی خواهند کرد.

وی بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در عسلویه از محل مصلی نماز جمعه این شهر تا بلوار امام خمینی (ره) با حضور امت همیشه در صحنه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول