اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیام مشترک نماینده ولی و استاندار گیلان

روز قدس تجلی عظمت امت اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیامی مشترک به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس اعلام کردند: روز قدس تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی است.

روز قدس تجلی عظمت امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و مهدی سعادتی در پیام مشترک خود آورده‌اند: بار دیگر مسلمانان جهان روحیه حقیقت‌خواهی و استکبار ستیزی را به نمایش می‌گذارند و فریاد رعد مانند خود آزادی قبله نخست مسلمین را سر می‌دهند.

در این پیام آمده است: بدون تردید برافراشتن پرچم مبارزه با صهیونیسم جنایتکار و آمریکای غارتگر در جهان، مدیون پایمردی‌ها و ایستادگی‌های مردم ولایت‌مدار کشورمان است که هرساله با زبان روزه و به قصد قربت در لبیک به ندای امام خمینی (ره) و جانشین خلف ایشان مقام معظم رهبری در آخرین جمعه ماه رمضان به خیابان‌ها می‌آیند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم سر می‌دهند.

در ادامه پیام نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان ذکر شده است: بیداری اسلامی در منطقه و سقوط جمعی از حکام سرسپرده غرب کاخ‌های سرسپردگان آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را به لرزه در آورده و روز قدس به خوبی گواه صادق این امر است که مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین تنها نیستند و نابودی صهیونیسم از صحنه روزگار که سرنوشت مختوم این غده سرطانی است خواسته تمام آزادیخواهان و حقیقت‌جویان جهان است.

این پیام می‌افزاید: اینجانبان ضمن آرزوی توفیق و قبولی طاعات و عبادات مردم گیلان در ماه مهمانی خدا از مردم ولایت‌مدار استان دعوت می‌کنیم بار دیگر با حضور پرشور و با بصیرت و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول