اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه علمیه اصفهان:

راهپیمایی روز قدس از مصادیق تولی و تبری است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس از مصادیق تولی و تبری است.

راهپیمایی روز قدس از مصادیق تولی و تبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله حسین مظاهری در جمع راهپیمایان روز قدس با بیان اینکه روز قدس یکی از شعارهای نظام جمهوری اسلامی ایران و یکی از یادگارهای بنیان‌گذار این نظام مقدس است، اظهار کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، از یک سو نشانه تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی و از سوی دیگر اعلام برائت و بیزاری از غده سرطانی جامعه بشریت و صهیونیسم جهانی است و به همین دلیل باید در راهپیمایی شرکت کنند.

وی با تاکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: مردم فهیم ایران همواره ثابت کردند که به شعائر نظام جمهوری اسلامی ایران اهمیت می‌دهند.

رئیس حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با شکوه‌تر از سال‌های قبل و با حضور گسترده‌تر مردم برگزار می‌شود.

وی به نقش تأثیرگذار و اساسی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و مقاومت مداوم آنان در برابر توطئه های مکرر بیگانگان و بدخواهان در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه، در این مقطع زمانی نیز از اصل نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند و صرف نظر از مشکلات اقتصادی و معیشتی در راهپیمایی روز قدس حضور فعال دارند.

انتهای پیام/غ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول