اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

روز قدس فریاد رسای امت اسلامی علیه سرطان کشنده صهیونیسم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیرجند در پیامی ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس فریاد رسای امت اسلامی علیه سرطان کشنده صهیونیسم است.

روز قدس فریاد رسای امت اسلامی علیه سرطان کشنده صهیونیسم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی بیرجندی در پیامی ضمن فراخواندن مردم به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس نماد تقابل حق علیه باطل‏ و صف‌بندی عدل در مقابل ظلم است.

وی افزود: روز‏ قدس روز امت اسلامی و دارای پیامی جهانی است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‏رود، ولو اینکه ظلم از پشتیبانی بزرگ‌ترین و قدرتمندترین دولت‌های عالم برخوردار باشد.

امام جمعه بیرجند در این پیام تصریح کرد: روز قدس، فریاد رسای امت اسلامی علیه سرطان کشنده صهیونیزم و روز فریاد امت اسلامی علیه ظلم و عدوان پنجاه ساله دشمنان امت اسلامی است.

رضایی بیرجندی گفت: روز قدس، روز آزمایش بزرگ امت اسلامی‏ و روزی است که باید با الهام از فیض ماه رمضان، دلها و جان‌های خود را محکم و استوار سازیم و ایمانمان را به وعده الهی قوی‏تر و بیشتر کنیم.

وی در این پیام از روز قدس به عنوان میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام اسلام یاد کرد و افزود: روز قدس، خنثی‏کننده توطئه اختلاف و مظهر وحدت ملت ایران‏ و پشتوانه امنیت کشور است.

امام جمعه بیرجند در پایان این پیام تاکید کرد: مردم خراسان جنوبی مانند همیشه با حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس فریاد رسای خود در محکومیت جنایت رژیم اشغال‌گر قدس علیه مردم ستمدیده فلسطین را به گوش جهانیان می‌رسانند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول