اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

خبرگزاری فارس: مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در همه شهرستان‌ها، شهرها، بخش‌ها و ساعت شروع راهپیمایی در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اسماعیل گشتاسبی شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت روز قدس و حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، مسیرها و ساعت شروع تظاهرات مردمی را در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد.

معاون طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در یاسوج مسیر حرکت راهپیمایان از میدان شهدای نیروی انتظامی به طرف میدان هفتم تیر، خیابان طالقانی، خیابان جلوی مسجد صاحب الزمان (عج) و مصلای بزرگ امام خمینی یاسوج خواهد بود.

وی بیان کرد: ساعت شروع راهپیمایی در یاسوج ساعت 11 صبح خواهد بود.

گشتاسبی، مسیر حرکت مردم را در شهر گچساران از جلوی کانون بسیج (فرمانداری قدیم)، خیابان بلادیان به سمت میدان امام خمینی (ره) اعلام کرد و گفت: ساعت شروع راهپیمایی در گچساران هشت و نیم صبح است.

معاون طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به مسیر راهپیمایی در بزرگ‌ترین شهرستان این استان اشاره کرد و ابراز داشت: در کهگیلویه، مردم از میدان امام حسین (ع) به سمت مصلای جدید (سالن فرمانداری) از ساعت 10 و نیم راهپیمایی خواهند کرد.

وی، خیابان مطهری، میدان الله، چهار راه نیروی انتظامی و مسجد جامع امام علی را مسیر حرکت راهپیمایی مردمی در شهرستان دنا از ساعت 11 و نیم اعلام کرد. 

گشتاسبی با اشاره به شروع راهپیمایی مردم در شهرستان بهمئی از ساعت 11 صبح تصریح کرد: در بهمئی مردم از جلوی سپاه پاسداران، بریدگی روبروی بانک صادرات برگشتن فلکه اصلی شهر، مسجد صاحب الزمان (عج) حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین انجام خواهند داد.

وی در ادامه، مسیر راهپیمایی در چرام را میدان مرکزی شهر (جلوی داروخانه)، خیابان مالک اشتر، بلوار شهید دستغیب، خیابان شهید مطهری، بلوار شهید بهشتی و مصلای ولی عصر از ساعت 10 صبح اعلام کرد و گفت: چهار راه کتاب، خیابان معلم به سمت مسجدالنبی، جایگاه برگزاری نماز جمعه، مسیر حرکت مردم در روز قدس شهرستان باشت در ساعت 11 و نیم است.

معاون طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مسیر راهپیمایی در لنده از جلوی سپاه به سمت مصلای نماز جمعه از ساعت 11 و نیم و در مارگون، چهار راه مرکزی، خیایان شهید رجائی به سمت مصلای نماز جمعه از ساعت 11 صبح خواهد بود.

گشتاسبی خاطرنشان کرد: در سوق، مردم از ساعت 11 صبح با حرکت از میدان امام خمینی (فلکه ساعت)، خیابان 17 شهریور، خیابان شهدا، مصلای نماز جمعه و در چیتاب با حرکت از فلکه اصلی شهر به طرف فلکه ورودی شهر و بالعکس و تجمع مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر از ساعت 11 و نیم انزجار خود را از رژیم اشغال‌گر قدس اعلام می‌کنند.

وی مسیر راهپیمایی مردم را در پاتاوه از جلوی بخشداری، خیابان امام خمینی، مصلای نماز جمعه این شهر از 11 صبح اعلام کرد و ادامه داد: مردم این استان همواره در صحنه حاضر بودند و این بار نیز با حضور خود در راهپیمایی روز قدس دشمن را از نقشه‌های شوم خود ناامید می‌کنند.

گشتاسبی سایر مسیرهای راهپیمایی را در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح ذیل اعلام کرد.

 

سرفاریاب از روبروی حوزه مقاومت تا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) از ساعت 10 صبح

دیشموک، میدان شهدا، میدان امام حسین (ع)، میدان معلم، مسجد صاحب الزمان (عج) از 10 صبح

قلعه رئیسی، از میدان امام حسین (ع)، خیابان امام خمینی، میدان انقلاب، بلوار طیبی،- خیابان شهدا و مسجد صاحب الزمان (عج) از ساعت 9 و نیم صبح

لوداب، از چهار راه جهاد تا بخشداری لوداب از ساعت 9 صبح

جاورده، از مسجد صاحب الزمان (عج) تا گلزار شهدا از ساعت 11 صبح

سرآسیاب، از بخشداری به سمت گلزار شهدا محل تجمع مسجد علی ابن ابیطالب (ع) از ساعت 10 صبح

ممبی، از جلوی مسجد صاحب الزمان (عج) به طرف حوزه سیدالشهدا از ساعت 10 صبح

سپیدار، از جلوی حوزه مقاومت بسیج به سمت گلزار شهدا از ساعت 10 صبح

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول