اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان:

روز قدس ادای وظیفه در برابر فرمان ولایت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان گفت: روز قدس و حضور آگاهانه در راهپیمایی این روز نشان روشنی از ولایت‌پذیری بی‌چون و چرای مردم و تبعیت از اهداف نظام اسلامی است.

روز قدس ادای وظیفه در برابر فرمان ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سید ابراهیم سید حاتمی عصر امروز در آستانه روز قدس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مشارکت برادران و خواهران دینی و اسلامی در این راهپیمایی عظیم به دنیا نشان می‌دهد که اسلام و ارزش‌های متعالی آن زنده و پاینده است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: دشمنان امروز در طراحی خام خود در صدد محو کردن امت اسلامی به ویژه شیعیان عالم هستند که این فرآیند نسل‌کشی را از کشورهای منطقه به ویژه سوریه شروع کردند تا به انقلاب اسلامی و حاکمیت مقتدر آن به زعم خود نشان دهند که حواسش را جمع کند در حالی که خروش یکپارچه ملت ایران در روز قدس همه شیطنت آنها را به یکباره خنثی کرده و بر ملا می‌کند.

سید حاتمی در بخش دیگری از بیانیه خود رشادت و ایثارگری ملت ایران را در تمام ادوار تاریخی بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: ملت ایران هرگز دست از پشتیبانی ملت‌های مظلوم دنیا و مقابله با خون‌خواران جهان بر نمی‌دارد چرا که این ملت یقین دارد که عمر نظام صهیونیسم و کاپیتالیسم رو به پایان است.

وی در بخش دیگری از پیام خود خطاب به مردم اردبیل آورده است: در ماه مبارک رمضان حضور در این میدان یک تکلیف شرعی و جهاد اکبر است چرا که در قرآن کریم نیز دفاع از مظلوم و فریاد خشم برآوردن بر سر استکبار نوعی عبادت و حرکت قابل قبول توصیف شده است که امیدواریم مردم ولایتمدار اردبیل نیز در فردا روزی به این اهمیت موضوع پی برده و با حضور خود در صحنه شیطنت دشمنان را پایان دهند.

به گزارش فارس، سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز با صدور بیانیه‌ای خلق حماسه دیگر در روز قدس را مایه شکنندگی رژیم صهیونیسم اعلام کرده و خطاب به دنیا اعلام داشته که هرگز نمی‌تواند در برابر خشم امت اسلامی دوام بیاورد.

در این بیانیه روز قدس نمادی از وحدت و همبستگی امت اسلامی یاد شده که دشمن در سه دهه گذشته تلاش کرده است این اتحاد و همدلی را بشکند اما هرگز موفق به آن نبوده است.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول