اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه و استاندار زنجان در بیانیه‌ای مشترک

مردم در راهپیمایی روز قدس حضور گسترده داشته باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه و استاندار زنجان خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس شدند.

مردم در راهپیمایی روز قدس حضور گسترده داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در بیانیه مشترک آیت‌الله شیخ علی خاتمی و محمد رئوفی‌نژاد آمده است: بار دیگر روز جهانی قدس، روز لبیک همه مسلمین و آزادگان جهان، به ندای همیشه ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی برای آزادی بیت المقدس فرا رسید.

در این بیانیه آمده است: در هنگامه روز جهانی قدس که رویدادهای آزادیخواهانه در منطقه و جهان بیش از گذشته به چشم می‌خورد، حساسیت مراسم روز جهانی قدس را مضاعف کرده است.

در بیانیه‌ مشترک امام جمعه و استاندار زنجان آمده است: خیزش‌های منبعث از بیداری اسلامی در منطقه، نابسامانی اوضاع اقتصادی در غرب و تحرکات اعتراض آمیز در سرزمین‌های اشغالی از جلوه‌های بارز بیداری جهان از یوغ استعمار است.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینک در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، یک بار دیگر با آرمان‌های اصیل انقلاب تجدید بیعت کرده و فریاد عدالت‌خواهی خود را برای احقاق حقوق مظلومان فلسطین و دیگر مردم تحت ستم منطقه سر داده و اثبات خواهند کرد، که فزونی دسیسه‌ها و توطئه‌های کشورهای استکباری چیزی از هوشیاری و حضور پرشور و آگاهانه ایشان را نمی‌کاهد.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی و محمد رئوفی‌نژاد در این بیانیه ضمن تبریک پیروزی‌های اخیر منطقه و با آرزوی قبولی عبادات خالصانه مردم شریف استان از تمامی شهروندان بزرگوار دعوت کرده‌اند که در راهپیمایی روز قدس، حضور شورانگیز خود را به نمایش گذاشته و الهام‌بخش حرکت مردم مسلمان منطقه و امیدبخش به ایشان در آزادی از بند مستبدین و استقرار حکومت‌های مردمی باشند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول