اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

رهنمودهای رهبری نور امید به دل‌های مسلمین تابید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: رهنمودهای اخیر رهبری معظم انقلاب درباره محو زائده صهیونیستی از جغرافیای جهان نور امید تازه‌ای به دل‌های مسلمانان تابید.

رهنمودهای رهبری نور امید به دل‌های مسلمین تابید

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود نبویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر به دیدار اخیر آزادگان با رهبری معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: در این دیدار معظم‌له فرمایشات و رهنمودهای مهمی درباره شرایط جهان اسلام، مقاومت اسلامی، رژیم صهیونیستی و لزوم حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیان فرمودند.

وی تاکید کرد: جایگاه ایران در خاورمیانه و در میان ممالک و امت اسلامی به صورتی است که واکنش‌ها و موضع‌گیری‌های ایران تاثیر مستقیم در معادلات منطقه‌ای داشته و خواهد داشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب در این دیدار مژده محو زائده صهیونیستی از جغرافیای جهان را دادند، گفت: این فرمایشات در کمترین زمان در رسانه‌های جهانی و به ویژه منطقه خاورمیانه منتشر و با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو شده است.

نبویان تاکید کرد: رهنمودهای اخیر ایشان نور امید را در دل‌های مسلمانان و به ویژه مبارزان فلسطینی روشن و آنها را به ادامه مبارزه علیه استکبار جهانی و رژیم منفور و غاصب صهیونیستی امیدوارتر کرده است.

وی متذکر شد: البته برای تحقق این مهم باید تلاش کرد، چرا که دشمنان اسلام با تمام توان به میدان آمده و از هیچ جنایتی برای اشغال سرزمین‌های فلسطین و تداوم تصرف قدس شریف فروگذار نمی‌کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این راه نیازمند ایثار و مجاهدت تمام مسلمانان و اقدامات جدی حاکمان کشورهای اسلامی هستیم، گفت: همانطور که رهبری معظم انقلاب تاکید فرمودند، دفاع از فلسطین یک موضوع تاکتیکی و ساده نیست و باید با ایمان و باور قلبی از حاکمیت اسلام در سرزمین‌های اشغالی دفاع کرد.

نبویان در پایان اظهار داشت: در صورتی که جهان اسلام متحد و واحد عمل کند به زودی و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد محو رژیم صهیونیستی از روی زمین خواهیم بود.

انتهای پیام/ک20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول