اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از روحانیون اهل سنت:

حضور گسترده مردم در روز قدس نشان از نصرت الهی دارد

خبرگزاری فارس: یکی از روحانیون اهل سنت زرآباد گفت: حضور گسترده و با شکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از نصرت و تحقق وعده‌های الهی دارد.

حضور گسترده مردم در روز قدس نشان از نصرت الهی دارد

مولوی یعقوب ولی هادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مسلمانان تبریک می‌گوییم و اندوهگین هستیم که از ماه بزرگ الهی جدا می‌شویم، ماهی که برکات و فیوضات زیادی داشت و گناهان بندگان در آن بخشیده می‌شد.

وی افزود: آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان بنا به اعلام بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) به روز جهانی قدس نامگذاری شد و هر ساله مسلمانان و روزه‌داران بر حسب وظیفه الهی در این روز شرکت گسترده کرده تا خشم و انزجار خود را به کفار و مستکبران جهان نشان دهند.

امام جمعه اهل سنت جوزدر ادامه داد: در روز جهانی قدس، ملت بزرگ ایران حمایت و همدردی خود را نسبت به مردم فلسطین اعلام می‌کنند که این امر رفته رفته همه کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان را در بر گرفته و هر ساله آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را با برپایی راهپیمایی‌های بزرگ به نشانه بیزاری و نفرت از استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی برگزار می‌کنند.

وی بیان داشت: کشور مظلوم و بی دفاع فلسطین 60 سال است که زیر دست کفار قرار دارد و به مسلمانان این خطه ظلم و ستم روا داشته و حقوق آنان را پایمال می‌کنند و کسی نیست تا به فریادشان برسد جز کشور ایران که همیشه از فلسطین و مردمش حمایت کرده است و این نه تنها در شعار بوده بلکه در عمل نیز آن را به اثبات رسانده‌اند.

مولوی ولی هادی گفت: سرزمین فلسطین جایی است که بیت‌المقدس نخستین قبله‌گاه مسلمانان در آن واقع شده است، جایی که اکثر انبیا و پیامبران در آن مکان مقدس به پیامبری مبعوث شده‌اند و همچنین بیشتر رسولان در آنجا دفن هستند.

وی افزود: سرزمین بیت‌المقدس جایگاهی پاک و مقدس برای مسلمانان است لذا امیدواریم در این روز بزرگ بتوانیم حمایت و همدردی خود را با مردم فلسطین و مظلوم این دیار بیشتر از قبل نشان دهیم.

امام جمعه اهل سنت جوزدر ادامه داد: در راه مبارزه با ظلم و کفر یقیناً خداوند ما را یاری و نصرت می‌دهد و کفار، غرب و رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر حکومت‌هایی که از کفار حمایت می‌کنند نابود خواهند شد و خورشید آنها غروب خواهد کرد.

مولوی ولی هادی تصریح کرد: به یاری خداوند، ظالمان یکی پس از دیگری برکنار خواهند شد و پرچم اسلام به اهتزاز در می‌آید و ندای الله‌اکبر در جهان طنین انداز می‌شود و این وعده الهی است.

وی گفت: از مردم خوب و مؤمن استان انتظار داریم تا بهتر از سال‌های گذشته حماسه بیافرینند و با مشارکت و حضور گسترده خود خشم و انزجار خود را به معرض دید جهانیان بگذارند.

امام جمعه اهل سنت جوزدر افزود: دشمنان همواره با تبلیغات سوء خود باعث افزایش نفرت و بیزاری مردم جهان نسبت به خود شده‌اند و هویت آنها کاملاً برای مردم بر ملا شده و امیدواریم حماسه امسال نیز باشکوه‌تر از گذشته باشد تا مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیده شود.

مولوی ولی هادی خاطرنشان کرد: حکومت‌هایی که نشان از غرب دارند و تفکرات غربی به آنها القا می‌شود به زودی نابود می‌شوند و قرآن و الله‌اکبر جایگزینشان خواهد شد.

وی گفت: حضور مردم شیعه و سنی استان در روز راهپیمایی قدس بار دیگر وحدت، انسجام و یکپارچگی را در بین اقوام استان سیستان و بلوچستان نشان خواهد داد و تفرقه افکنی‌های دشمن ره به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول