اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کمیجان:

روز قدس مسلمانان عظمت اسلام را به جهانیان ثابت خواهند کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار کمیجان گفت: در راهپیمایی روز قدس مسلمانان عظمت اسلام را به رخ جهانیان خواهند کشید و لرزه بر اندام استکبار و صهیونیست جنایتکار خواهند انداخت.

روز قدس مسلمانان عظمت اسلام را به جهانیان ثابت خواهند کرد

محسن اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اراک به مناسبت فرا رسیدن روز قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس به عنوان روز همبستگی بین‌المللی جهان اسلام، روز مبارزه مسلمانان با اسرائیل برای تعیین سرنوشت مردم فلسطین و میراث ارزشمند بنیانگذار جمهوری ایران است.

وی تصریح کرد: گرامیداشت این روز بزرگ و همزمانی آن با بیداری اسلامی در منطقه پایه‌های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و اسرائیل غاصب را سست و لرزان خواهد کرد.

فرماندار کمیجان افزود: بی‌تردید، حضور پرشور و مردمی ملت شریف ایران و شهرستان کمیجان در راهپیمایی روز جهانی قدس که نمادی از اعلام همبستگی مسلمان جهان با مردم نستوه و مقاوم فلسطین به شمار می‌رود پاسخی قاطع به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر است و نشان خواهد داد که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز، هرگز فراموش نخواهد شد.

اکبری بیان کرد: مردم مؤمن، روزه‌دار، پارسا، انقلابی، ولایتمدار و مدیران، کارکنان ادارات و کارکنان فرمانداری شهرستان کمیجان همگام با ملت‌های مسلمان و روزه‌دار در سراسر جهان، یکپارچه و پرشور در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس شرکت کرده و با اعلام انزجار و تنفر از رژیم منفور صهیونیستی، آزادی کامل قدس شریف را از چنگال دژخیمان و زورگویان فریاد زده و از خداوند منان مسئلت می‌کنند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول