اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

فریاد عدالت خواهی را برای قدس، کوبنده‌تر از همیشه سر می‌دهیم

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: فریاد عدالت خواهی را برای قدس، کوبنده‌تر از همیشه سر می‌دهیم.

فریاد عدالت خواهی را برای قدس، کوبنده‌تر از همیشه سر می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی طی پیامی به مناسب روز جهانی قدس شرایط امروز را برای استکبار دشوار‌تر عنوان کرد و اظهار داشت: فریاد عدالت خواهی را برای قدس، کوبنده‌تر از همیشه سر می دهیم.

وی همچنین خواستار حضور پر خروش‌تر و کوبنده‌تر مردم شریف استان هرمزگان در مراسم روز قدس امسال شد.

استاندار هرمزگان در این پیام آورده است:‌ امسال در حالی به استقبال روز جهانی قدس می‌رویم که شرایط برای استکبار جهانی دشوارتر گردیده و ملت‌ها با شجاعت ندای اعتراض خود را برای بیرون آمدن از زیر سایه منحوس خونخواران جهانی فریاد می‌کشند و اوج گیری جنبش‌های اسلام گرایانه در کاخ‌های دیکتاتوری‌های زمان هر روز بیش از پیش شنیده می‌شود.

وی افزوده است:‌ آرمان فلسطین که روزگاری آرمان قومی و سپس عربی بود، امروز به آرمانی اسلامی و بلکه جهانی تبدیل شده است.

عزیزی اضافه کرده است: همان‌طور که پیروزی انقلاب اسلامی، بیداری و آگاهی ملت‌ها را در متن تاریخ معاصر ایجاد کرد، روز قدس نیز حمایت از مظلومان فلسطین و قدس شریف را در تاریخ معاصر زنده کرد.

وی روز قدس را روز تبلور استقامت و همدردی، نماد ایثار و ایستادگی، تجلی آزادی و آزادگی، مظهر وحدت و یکپارچگی و روز فریاد ظلم ستیز بیش از یک میلیارد مسلمان جهان برای احقاق حق مسلمانان ستم دیده و مظلوم فلسطینی عنوان کرده است.

استاندار هرمزگان تصریح کرده است: روز قدس مبدأ و زمینه‌ساز جنبش‌های آزادی خواهانه‌ای است که امروز سراسر دنیا را فرا گرفته و آزادی و رهایی مسلمین را نوید می‌دهد.

وی افزوده است: روز قدس یادگار جاودانه امام عظیم الشأن و نشان دلبستگی امام، انقلاب و ملت ایران به قدس شریف است.

عزیزی در بخش دیگری از این پیام آورده است: روز قدس امسال همچنین با بهم ریختن اوضاع اقتصادی در غرب و اعتصابات و تجمع‌های گسترده مردم و سرزمین‌های اشغالی بیش از هر سال دیگری نوید نابودی رژیم صهیونیستی را می‌دهد.

استاندار هرمزگان گفته است: ایمان داریم که عمر ظلم و بی عدالتی کوتاه و نصرت الهی نزدیک است و امروز پرخروش‌تر و کوبنده‌تر از همیشه فریاد عدالتخواهی و ظلم ستیزی سرخواهیم داد.

وی بیان داشته است: طنین پرصلابت فریاد همیشگی ملت عزیز ایران و خشم خروشان مسلمین جهان که تبلور عقیده اسلام خواهی و آزادی طلبی است، آرامش و امنیت را از دشمنان سلب می‌کند.

استاندار هرمزگان در پایان این پیام آورده است: از آحاد هم استانی‌های عزیز دعوت می‌نمایم تا با حضور پرشور و شعور در روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) تجدید بیعت نمایند و فریاد همدلی و همراهی‌شان را به گوش مسلمانان زجر کشیده فلسطین برسانند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول