اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

روز قدس روز پیوند ملت‌های مسلمان با مسجد الااقصی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: بیداری اسلامی در کشورهای منطقه نشأت گرفته از روز قدس است و در واقع باید گفت، روز قدس روز پیوند ملت‌های مسلمان با قدس و مسجد الااقصی است.

روز قدس روز پیوند ملت‌های مسلمان با مسجد الااقصی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ابراهیم آقا‌محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن دعوت از همه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس امسال به دلیل فراگیر شدن جنبش بیداری اسلامی در میان ملت‌های مسلمان منطقه، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس، روز پیوند معنوی ملت‌های مسلمان با قدس، مسجد‌الاقصی و سرزمین پیامبران الهی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزاری با اقتدار روز قدس از سوی ملت‌های مسلمان را عاملی اساسی در مسیر تسریع حرکت‌های رهایی بخش ملت فلسطین در آزادسازی سرزمین خود از چنگال صهیونیسم جهانی خواند و گفت: نمایش اقتدار مسلمانان در روز قدس، ملت فلسطین را در مسیر تحقق حقوق بر حق خود یاری می‌کند.

وی ادامه داد: با برگزاری شکوهمند راهپیمایی روز قدس در سالی که شعله‌های بیداری اسلامی پایه‌های حکومت‌های دیکتاتوری را نابود کرده است، ضربه مهلکی بر پیکره رژیم در حال نابودی صهیونیستی وارد می‌کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: امسال روز قدس در شرایطی برگزار می‌شود که بسیاری از کشور‌های مسلمان همچون مصر، تونس، یمن از یوغ حکومت‌های وابسته به استکبار و سازش‌کار با رژیم صهیونیستی، آزاد شده‌اند و از مردم فلسطین حمایت می‌کنند.

وی نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره) را نشانگر درک عمیق ایشان از تحولات سیاسی منطقه و جهان اسلام خواند و گفت: برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس از سوی ملت‌های مسلمان به دشمنان نشان خواهد داد که مردم منطقه پایبند به آرمان‌ها و اهداف امام خمینی(ره) هستند.

آقا‌محمدی گفت: اتحاد و همبستگی مسلمانان سراسر جهان در روز قدس عامل وحشت صهیونیست و ایادی آن می‌شود.

وی تصریح کرد: تجمع مسلمانان در این روز با شعار همبستگی با ملت فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی، پاسخ کوبنده‌ای به تحرکات و توطئه‌های قدرت‌های بزرگ در منطقه خاورمیانه است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول