اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابلکنار:

70 کشور جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند/ روز قدس روز انزجار از مستکبران

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابلکنار با اشاره به اینکه 70 کشور جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند، گفت: روز قدس روز انزجار و بیرون راندن مستکبران جهان از فلسطین اشغالی است.

70 کشور جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند/ روز قدس روز انزجار از مستکبران

حجت‌الاسلام عباس بابائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: حضور ملت‌های مسلمان در راهپیمایی روزقدس اعلام انزجار از جنایت‌های اسرائیل غاصب است.

وی افزود: زمانی که امام خمینی (ره) راهپیمایی روز قدس را برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین مطرح کردند ایران تنها کشوری بود که در این روز علیه مستکبران به سرکردگی آمریکا و اسرائیل به صحنه آمد و فریاد انزجار و بیزاری سر داد اما بعد از گذشت چند سال از انقلاب اسلامی در حال حاضر 70 کشور جهان به تاسی از انقلاب اسلامی ایران علیه جنایت‌های اسرائیل، آمریکا و مستکبران جهان وارد صحنه می‌شوند.

بابائیان با اشاره به اینکه روز قدس روز انزجار مسلمانان از مستکبران غاصب سرزمین مقدس فلسطین است، بیان داشت: با وجود بیداری جهان اسلام در دو سال اخیر مسلمانان با حضور خود در راهپیمایی روز قدس به جهانیان اعلام می‌کنند اگر سال گذشته تنها علیه اسرائیل و آمریکا شعار می‌دادند امسال علیه دیگر کشورهای مزدوری که حاضر هستند برای حفظ اسرائیل، مسلمانان جهان را زیر فشار قرار دهند و کشورهای مظلوم را به خاک و خون بکشند نیز شعار خواهند داد.

امام جمعه بابلکنار تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از همه مستکبران، وفاداری به نظام و انقلاب و حمایت از همه مظلومان جهان است.

بابائیان به حوادث تروریستی سوریه توسط مزدوران اسرائیل و آمریکا اشاره و تصریح کرد: حرکت جنایتکارانه اسرائیل و دست‌نشاندگان آنها در سوریه نشان از درماندگی اسرائیل و آمریکای غاصب است وگرنه معنا ندارد بدون دلیل مردم  بی‌گناه را به خاک و خون کشیده و حتی طفل سه ساله را اعدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه صدای شکسته شدن استخوان‌های اسرائیل و آمریکا در سوریه شنیده می‌شود، اذعان داشت: هراس مستکبران و اسرائیل غاصب از این است که دست قدرتمند اسلام  با پرچمداری امام خمینی و امام خامنه‌ای سبب به چالش کشیدن مستکبران جهان شده است، ملت‌ها بیدار شده و توان مقابله با مستکبران را با تاسی از انقلاب اسلامی ایران پیدا کردند.

وی تصریح کرد: به‌زودی بیداری مردم مسلمان منطقه سبب نابودی اسرائیل و حذف او از جغرافیای جهان خواهد شد و حضور ایران در حمایت از مردم سوریه مستکبران را ناامید می‌کند.

امام جمعه بابلکنار بیان داشت: حضور مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس نشان از بیداری اسلام و حمایت از اسلام، مردم مظلوم سوریه، بحرین و شیعیان مظلوم عربستان است و امریکا بداند هرچه بیشتر مقاومت کند بیشتر در لجن‌زاری که خود ایجاد کرده فرو می‌رود.

بابائیان از برگزاری راهپیمایی بزرگ روز قدس در بخش بابلکنار خبر داد و افزود: با توجه به اینکه ستاد نماز جمعه بابلکنار از شانزدهم تیرماه سال جاری با عنایت مقام رهبری و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران تشکیل شد امسال راهپیمایی روز قدس با شکوه فراوان از بخشداری تا مصلی جمعه بابلکنار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول