اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان گچساران در بیانیه‌ای:

روز قدس طومار محو صهیونیسم از صحنه روزگار را امضا می‌کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه، فرماندار و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران طی بیانیه مشترکی ضمن دعوت مردم به حضور در راهپیمایی جهانی روز قدس، اعلام کردند: این بار طومار محو رژیم صهیونیستی را از صحنه روزگار امضا خواهیم کرد.

روز قدس طومار محو صهیونیسم از صحنه روزگار را امضا می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، در این بیانیه آمده است: به اطلاع مردم شهید پرور و ولایت‌مدار گچساران می‌رساند، همزمان با خروش امت خداجوی و روزه‌دار ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ضمن حضور یکپارچه و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز قدس، این بار طومار محو رژیم صهیونیستی را از صحنه روزگار امضا خواهیم کرد و با فریاد توأم با انزجار مرگ استکبار را طلب خواهیم نمود.

در این بیانیه تأکید شده است: بدون شک نمایش حضور پرشور ما ضامن اقتدار نظام اسلامی، خوشنودی ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و در نتیجه سبب یأس، ناامیدی و اضمحلال سریع صاحبان زر و زور و فروپاشی کانون سردمداران نفاق و فتنه خواهد شد.

به گزارش فارس، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در گچساران روز جمعه ساعت 8.30 صبح از محل کانون بسیج (فرمانداری سابق) آغاز و به میدان امام خمینی این شهرستان منتهی می‌شود.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول