اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

روز قدس امسال با اقتدارتر از گذشته برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین با تأکید بر حضور باصلابت، مقتدرانه و باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم و مسئولان در کنار یکدیگر روز قدسی با صلابت‌تر و مقتدرتر از سال‌های گذشته را رقم می‌زنند.

روز قدس امسال با اقتدارتر از گذشته برگزار می‌شود

احمد عجم دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید دارند اینجانب نیز مردم عزیز‌مان را به شرکت در راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس دعوت می‌کنم.

وی افزود: به یاری خداوند و با عنایت به حضور مردمی با شکوه، با صلابت و با اقتدارتر از سال‌های قبل در روز قدس فردا نظام استکباری پاسخ کوبنده‌ای از مردم ایران دریافت می‌کند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: بی تردید حضور صف‌شکن مردم در راهپیمایی روز قدس توفیقات مطلوبی را در عرصه‌های داخلی و خارجی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پدید می‌آورد.

وی یادآور شد: در گذشته بحث صدور انقلاب جهان‌بینی آن به سراسر دنیا مطرح بود که امروزه این امر تحقق یافته و به شکل بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و آسیایی ملموس و نمایان است و بیش از پیش این مهم مورد نیاز است که مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از این حرکت‌های اسلامی نشان دهند.

عجم با اشاره به کارشکنی استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و اسرائیل در سوریه و ایجاد نفاق و فتنه در این کشور تصریح کرد: مردم امروز درک بالایی داشته و تحلیل درستی از شرایط روز دارند و بیش از گذشته درک می‌کنند، سوریه خط مقدم مقاومت بوده و برای دفاع از مقاومت سوریه و نظام اسلامی باید در این راهپیمایی با صلابت‌تراز گذشته شرکت کنیم.

وی در خاتمه با اشاره به دعوت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای حضور در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: مسئولان نیز دوشادوش مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند تا در خلق این حماسه عظیم که فردا رقم می‌خورد، سهیم باشند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول