اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود در گفت‌وگو با فارس:

گرایش‌های سیاسی در روز قدس حضور هوشیارانه داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود گفت: حضور هوشیارانه و یکپارچه همه گرایش‌های سیاسی ایران در روز قدس امسال نیز همچون همیشه، خط بطلانی بر القائات تفرقه افکنانه می‌کشد.

گرایش‌های سیاسی در روز قدس حضور هوشیارانه داشته باشند

علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به بیانات دیروز مقام معظم رهبری درباره اهمیت مساله قدس تاکید کرد: فلسطین پیشانی جهان اسلام در مقابله با ابرقدرت‌های دنیا و خط مقدم مبارزه مسلمانان و آزادی‌خواهان با صهیونیسم است.

رجبی با اشاره به ضرورت‌های گرامیداشت این روز جهانی افزود: سرنوشت فلسطین مسیر آینده جهان اسلام را رقم خواهد زد و ازاین روست که در مبانی نظری و اندیشه والای امام راحل و مقام معظم رهبری کلید حل مشکلات مسلمانان و مهم‌ترین مسئله دنیای اسلام، فلسطین است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم روز قدس شهرستان میاندرود با اشاره به نوکری برخی از حکام منطقه برای غرب و اسرائیل ادامه داد: روز قدس تذکری است به همه زمامداران خودکامه جهان که دیر یا زود باید در برابر ملت‌های بیدار منطقه سر تعظیم فرود آورند.

وی گفت: اعتقاد ما این است که قدس شریف نه تنها به فلسطینی‏ها، اعراب و مسلمانان بلکه متعلق به همه ستمدیدگان و آزادی خواهان جهان بوده و همه آزاداندیشان و حق‌طلبان جهان در پایبندی و بزرگداشت آن مسئولند.

رجبی تصریح کرد: حضور هوشیارانه و یکپارچه همه گرایش‌های سیاسی ایران در روز قدس امسال نیز همچون همیشه، خط بطلانی بر القائات تفرقه‌افکنانه می‌کشد.

فرماندار میاندرود با دعوت از عموم مردم به ویژه جوانان برای شرکت در این مراسم خاطرنشان کرد: روز قدس امسال با توجه به اتفاقات بوجود آمده در سوریه و ادامه بیداری اسلامی در منطقه از اهمیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول