اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار لرستان

روز قدس روز فریاد توفنده مسلمانان بر سر سفاکان صهیونیست است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار لرستان با صدور بیانیه مشترکی، مردم مؤمن، انقلابی و غیور لرستان را برای حضوری حماسی و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

روز قدس روز فریاد توفنده مسلمانان بر سر سفاکان صهیونیست است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در بیانیه مشترک حجت الاسلام سید احمد میرعمادی و دکتر حبیب الله دهمرده که امروز صادر شده، آمده است: روز قدس روز فریاد توفنده مسلمانان بر سر سفاکان صهیونیست و روز ابراز هم پیمانی و همراهی آزادی خواهان جهان با مردم مظلوم فلسطین و روز ایستادگی مظلومان در برابر تجلی ظلم و جور و کبر و نژادپرستی است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: با گذشت سال‌ها از اشغال سرزمین فلسطین و با وجود حمایت‌های بی‌پایان سران استکبار به سرکردگی انگلیس و آمریکا نه تنها مردم مظلوم فلسطین فراموش نشده‌اند، بلکه بر حامیان آنها در سراسر جهان افزوده شده است.

در این بیانیه تنها راه حل مسئله فلسطین برگزاری رفراندم آزاد با حضور مردم فلسطین، بدون دخالت و اعمال نظر غرب عنوان شده و آمده است: جز این اجرای هرگونه توافق بدون در نظر داشتن حقوق از دست رفته فلسطینیان و آوارگان محکوم به شکست است.

در بخش دیگری از این بیانیه چنین آمده است: مردم مسلمان ایران امسال نیز همچون همه آزادی خواهان جهان با تیز هوشی و درک شرایط حساس کنونی و نیز با وحدت و همدلی با حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس دعوت رهبر فرزانه انقلاب را لبیک گفته و در صفوفی به هم پیوسته ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها و حامیانش اضمحلال و نابودی غده سرطانی صهیونیستی را از خدای متعال طلب می‌کنند.

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی و دکتر حبیب الله دهمرده در این بیانیه از عموم مردم لرستان برای حضور در این راهپیمایی به منظور حمایت قاطع از مردم مظلوم فلسطین و سر دادن فریاد آزادی قدس شریف دعوت کردند.

در این بیانیه تصریح شده است: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس موجب تقویت همبستگی مردم با فلسطین مظلوم در راستای تداوم مبارزه شده و لرزه بر اندام صهیونیست‌ها خواهد انداخت.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول