اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتوبوسرانی کاشان خبر داد

ارائه خدمات رایگان اتوبوسرانی کاشان در روز قدس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه از خدمات و سرویس‌دهی رایگان ناوگان این سازمان در روز قدس و عید سعید فطر خبر داد.

ارائه خدمات رایگان اتوبوسرانی کاشان در روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محسن عرفان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روز قدس و عید سعید فطر سرویس‌‌های اتوبوسرانی کاشان و حومه به راهپیمایان روز قدس و نمازگزاران عید سعید فطر خدمات رایگان ارائه می‌کنند.

وی افزود: ناوگان سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه فردا جمعه از میدان 15 خرداد، میدان امام خمینی(ره) و میدان امام حسین(ع) به میدان کمال‌الملک این شهرستان یعنی محل آغاز راهپیمایی روز قدس سرویس‌دهی رایگان دارد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه همچنین در خصوص وضعیت حمل و نقل عمومی کاشان در روز عید سعید فطر یادآور شد: ناوگان این سازمان از ساعت 5:30 دقیقه صبح روز عید سعید فطر نیز از میادین 15 خرداد، کمال‌الملک و میدان امام حسین(ع) کاشان به سوی دارالسلام گلابچی (محل اقامه نماز عید فطر) برای نمازگزاران سرویس رایگان ارائه می‌کند.

وی همچنین از عموم شهروندان کاشان برای حضور هر چه باشکوه‌تر در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد و ابراز داشت: سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه با تمام توان و ظرفیت خود در این روز آماده خدمات‌رسانی به راهپیمایان است.

وی در پایان با بیان اینکه نجات سرزمین مقدس فلسطین و سقوط رژیم صهیونیستی تنها از طریق قیام مسلمانان جهان به ویژه کشورهای اسلامی و کشورهای خاورمیانه امکان‌پذیر است از حضور یکپارچه کارکنان سازمان اتوبوسرانی کاشان در راهپیمایی روز قدس خبر داد.

انتهای پیام/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول