اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

روز قدس، روز ویرانی کاخ پوشالی صهیونیست‌های غاصب

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز قدس این روز بزرگ و تاریخی را روز ویران کردن کاخ پوشالی صهیونیست‌های غاصب و پشتیبانانشان خواند.

روز قدس، روز ویرانی کاخ پوشالی صهیونیست‌های غاصب

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پیامی که ظهر امروز منتشر شد، سید حسین صابری اظهار داشت: «و نرید ان نمن علی‌الذین استضعفو فی‌الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین»، « ما اراده کرده‌ایم تا بر مستضعفان زمین نعمت بخشیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم». «روز جهانی قدس»، ‌ابتکار هوشمندانه‌ پیشوای فقید انقلاب اسلامی، از یکسو نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه‌های دینی، و از سوی دیگر نمود حمایت از آزادی و انسان ستمدیده است و ابتکاری که آرمان‌های دینی، انسانی، سیاسی و تاریخی امت اسلام را با قداست «شهرالله» پیوند داد و زمینه‌ساز بازیابی هویت اسلامی شد.

وی در این پیام آورده است: امسال روز قدس ویژگی و رنگ و بویی خاص دارد و آنچه با نام «بیداری اسلامی» در منطقه رخ داده برآمده از منطق ظلم‌ستیزانه پیام امام خمینی (ره) در روز قدس بود و منطقی که از ایدئولوژی اسلام و قابلیت‌های حیرت‌انگیز آن بهره می‌گرفت.

در پیام استاندار اردبیل آمده است: از عموم مردم قهرمان و شهید پرور خطه دارالارشاد استان اردبیل می‌خواهم که مثل همیشه این بار نیزبالبیک گفتن به ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (دام ظله) و برای ویران نمودن کاخ پوشالی صهیونیست‌های غاصب و پشتیبانان آن ‌به هم بپیوندند و از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین دفاع نمایند.

صابری در این پیام خاطرنشان کرده است: قطعاً شیرینی دفاع ازحق از سختی‌های سلوک در صراط مستقیم الهی خواهد کاست و دستاوردهای دلنشین به بار خواهد آورد و به امید اتحاد هرچه بیشتر امت اسلامی، به امید ظهور موعود جان‌ها و جهان‌ حضرت حجة‌بن الحسن (عج).

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل همچنین در پیامی روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشته است: در تاریخ هر ملتی حوادث متعددی رخ می‌دهد و درمیان حوادث روزهای برجسته و به یادگار ماندنی وجود دارد که به عنوان  اوراق زرین تاریخ آن کشور محسوب می‌شود.

در بخشی از این پیام آمده است: در تاریخ درخشان ایران عزیز انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام راحل از فصل‌های برجسته و ماندگاری است که برای جهانیان اسوه و راهنماست و به برکت حسنه جاری آن حضرت و عظمت ملت بزرگ ایران است که امروز موج فراگیر بیداری اسلامی ریشه در انقلاب اسلامی ایران داشته و از شجاعت، درایت، بصیرت، بیداری و تعهد اسلامی رهبران دینی و مردم مسلمان ایران و رزمندگان دوران دفاع مقدس نشات گرفته است.

در این پیام بیان شده است: در میان اوراق زرین انقلاب اسلامی و دفاع مقدس 26 مرداد سال روز ورود اولین گروه از آزادگان شجاع و مقاوم به ایران اسلامی که پس از سال‌ها تحمل ناجوانمردی‌های رژیم بعثی قدم در خاک پاک میهن عزیزمان نهادند، هرگز فراموش شدنی نیست، انسان‌های وارسته‌ای که در راستای اعتقاد مقدس خود از جان عزیزشان مایه گذاشتند و نمودی از صبر و اراده نستوه فرزندان این کشور را به نمایش گذاشتند تا مایه مباهات برای آیندگان و سندی غیر قابل انکار برای مظلومیت و در عین حال سرافرازی این کشور و ملت باشد.

صابری در پایان پیام خود اظهار داشته است: اینجانب به عنوان خادم مردم متدین، متعهد و ولایت‌مدار استان اردبیل این روز عزیز را به همه آزادگان قهرمان، خانواده معزز و معظم و مقاوم آنان و آحاد مردم قدرشناس استان تبریک گفته توفیق روزافزون آنان را از خداوند متعال مسألت دارم و نیازمند دعای خیر آزادگان، خانواده معظم شهدا و مؤمنین روزه‌دار هستم.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول