اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه خبر داد

افتتاح 249 واحد مسکن مهر بشرویه در هفته دولت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه گفت: همزمان با هفته دولت 249 واحد مسکونی مهر در بشرویه به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 249 واحد مسکن مهر بشرویه در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محسن زیبائیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران بشرویه که به منظور اعلام برنامه‌های هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: دولت نهم به منظور خدمتگزاری به مردم با ارائه تسهیلات برای ساخت مسکن مهر، کمک شایانی برای رفع مشکل مسکن و خانه‌دار کردن مردم کرده است.

وی ادامه داد: در راستای این نهضت عظیم خانه‌سازی، تعداد هفت تعاونی مسکن مهر و یک تعاونی مسکن فرهنگیان در شهرستان بشرویه ساماندهی شده‌ است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه افزود: عملیات واگذاری زمین در این شهرستان در سال 87 انجام شده است.

زیبائیان افزود: 16 قطعه زمین برای ساخت 32 واحد تعاونی مسکن سپیدار، 25 قطعه زمین برای ساخت 50 واحد تعاونی کارگران تامین اجتماعی، چهار قطعه زمین برای ساخت هشت واحد مسکونی کارکنان دادگستری و 115 قطعه زمین برای ساخت 230 واحد مسکن فرهنگیان در قالب خودمالک به تعاونی‌ها واگذار شده است.

وی اضافه کرد: با تعامل بین دستگاه‌های شهرستان، سایت مسکن مهر بشرویه نسبت به شهرستان‌های زیر 25 هزار نفر جمعیت از نظر میزان پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی مهر مطلوب بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی بشرویه یادآور شد: از 700 واحد مسکن مهر بشرویه، 270 واحد مسکن مهر در سفر چهارم ریاست جمهوری توسط وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد و امسال نیز در هفته دولت 249 واحد مسکن مهر با اعتبار 92 میلیارد و 390 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد و مابقی واحدها نیز تا پایان سال جاری واگذار می‌شود.

زیبائیان با بیان اینکه واگذاری زمین با کاربری‌های خدماتی انجام شده است، گفت: دو قطعه زمین با کاربری آموزشی به صورت رایگان برای احداث آموزشگاه در سایت مسکن مهر به آموزش و پرورش واگذار شده که عملیات ساخت یک باب آموزشگاه آغاز شده است.

وی افزود: یک باب مسجد نیز در سایت مسکن مهر توسط اداره راه و شهرسازی با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی در حال ساخت بوده و واگذاری زمین برای کاربری‌های تجاری نیز در قالب بازارمحله‌ای و اماکن تجاری طبق ضوابط قانونی انجام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی عنوان کرد: با تعامل دستگاه‌ها اعم از آب، برق، گاز و تلفن کلیه خدمات زیربنایی مسکن مهر تامین شده است و شهرداری نیز آماده‌سازی معابر و آسفالت سایت مسکن مهر را انجام می‌دهد.

زیبائیان اعلام کرد: خرید و فروش مسکن‌های مهر تا قبل از صدور سند احصائی ممنوع است و در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول