اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

300 واحد مسکن مهر در کهک و جعفریه افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان قم از افتتاح 300 واحد مسکن مهر در شهرهای کهک و جعفریه همزمان با هفته دولت خبر داد.

300 واحد مسکن مهر در کهک و جعفریه افتتاح می‌شود

محمدرضا علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به شرایط در نظر گرفته شده برای مسکن مهر اظهار کرد: افراد متاهل و زنان سرپرست خانوار در صورتی که فاقد مسکن و زمین باشند می‌توانند در زمینه مسکن مهر تقاضا داده و در نهایت در صورت تأیید از تسهیلات این بخش بهره‌مند شوند.

وی خاطر نشان کرد: اکنون پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای جعفریه، قنوات، سلفچگان و کهک در حال انجام است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان قم ادامه داد: 200 واحد مسکونی در کهک نیز آماده تحویل است و 200 واحد دیگر دو تا سه ماه آینده با تکمیل خدمات زیربنایی و تامین آب واحدها آماده واگذاری می‌شود.

وی به پیشرفت دیگر پروژه‌های مسکن مهر اشاره کرد و گفت: پروژه‌های مسکن در بخش سلفچگان، 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 100 نفر متقاضی در این پروژه ثبت‌نام کردند.

علیزاده با اشاره به پیش‌بینی پروژه 524 واحدی برای منطقه سلفچگان گفت: از این تعداد 100 نفر از افراد بومی، متقاضی این مسکن‌ها هستند و برای تعداد واحدهای باقیمانده در حال رایزنی برای جذب متقاضی در منطقه ویژه و ناحیه صنعتی هستیم.

وی با اشاره به پروژه‌های هفته دولت عنوان کرد: سه پروژه در شهرهای کهک، قنوات و جعفریه به عنوان مصوبات سفر مقام معظم رهبری در هفته دولت افتتاح می‌شود.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان قم ادامه داد: این پروژه‌ها در هر شهر 30 واحد بوده که احداث آنها از ابتدای 90 آغاز شده و اکنون آماده افتتاح بوده و همچنین در صورت تکمیل انشعاب به بهره‌برداری می‌رسد.

علیزاده با اشاره به پروژه‌های مسکن مهر عنوان داشت: 150 واحد مسکن مهر در شهر کهک و 150 واحد در جعفریه آماده بوده و در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: احداث مسکن مهر از سال 89 آماده شده و اکنون بحث انشعاب آب و برق آنها مانده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول