اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد

گازرسانی به بیش از 8000 واحد مسکن مهر خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: در هفته دولت کار گازرسانی به 8 هزار و 418 واحد مسکن مهر خراسان جنوبی انجام می‌شود.

گازرسانی به بیش از 8000 واحد مسکن مهر خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی، حسن افتخاری اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت گاز استان گازرسانی به 8 هزار و 418 واحد مسکن مهر استان به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری در هفته دولت است.

وی با مطلوب ارزیابی کردن روند گازرسانی به مسکن مهر گفت: شبکه گاز در مناطقی از مسکن مهر که دارای بر و کف بوده و حتی ساخت و ساز در آن به اتمام نرسیده نیز اجرا شده است.

افتخاری افزود: تمام واحدهای مسکن مهر سایت اداری بیرجند مشتمل بر یک‌هزار و 182 واحد از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند و پذیرش اشتراک در این مجموعه در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی همچنین با اعلام اینکه گازرسانی به یک‌هزار و 872 واحد از 2 هزار و 827 واحد مسکن مهر شمال شهر در بیرجند انجام شده است از گازرسانی به واحدهای باقی‌مانده طی ماه‌های آتی خبر داد.

افتخاری با بیان اینکه یک‌هزار و 124 واحد از یک‌هزار و 955 واحد مسکن مهر دهلکوه امکان استفاده از گاز طبیعی را دارند، اضافه کرد: گازرسانی به واحد‌های باقی‌مانده در دست اجرا است.

وی همچنین از گازرسانی کامل به 358 واحد مسکن مهر خیابان‌های غفاری، پونه و خودمالکان در بیرجند خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه در بخش گازرسانی به مسکن مهر شهر قاین در حال حاضر یک‌هزار و 417 واحد مسکن مهر این شهر از گاز طبیعی برخوردار است، اظهار کرد: از یک‌هزار و 54 واحد مسکن مهر در شهر فردوس، 550 واحد از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و گازرسانی به منازل باقی‌مانده در دست اقدام است.

افتخاری ادامه داد: در شهرهای خوسف، بشرویه، نیمبلوک و خضری دشت بیاض نیز امکان پذیرش اشتراک کل واحد‌های مسکن مهر این شهرها به تعداد یک‌هزار و 913 واحد وجود دارد.

انتهای پیام/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول