اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

2129 واحد مسکن ‌مهر در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در هفته دولت سال جاری 2 هزار و 129 واحد مسکن‌ مهر در این استان افتتاح و به متقاضیان واگذار می‌شود.

2129 واحد مسکن ‌مهر در چهارمحال و بختیاری افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود عیدی بعد از ظهر امروز در نشست شورای تامین مسکن این استان اظهار داشت: در سال جاری اعتبارات خوبی برای مسکن‌ روستایی در این استان پرداخت شده است.

وی افزود: در سال جاری 814 میلیارد ریال تسهیلات به مسکن روستایی چهارمحال و بختیاری اعطا شده است.

عیدی بیان داشت: 542 میلیارد و 165 میلیون ریال این تسهیلات سهمیه مسکن روستایی از سال‌های 87 و 88 بوده که به 5 هزار و 707 واحد مسکونی پرداخت شده است.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین 272 میلیارد و 500 میلیون ریال از این تسهیلات مربوط به سهمیه سال 1389 مسکن روستایی این استان بوده که به 2 هزار و 725 واحد مسکونی اعطا شده است.

عیدی تاکید کرد: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تاکنون نیز برای نوسازی بافت فرسوده در سطح این استان 106 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی تسهیلات پرداخت شده در شهرهای بالا و زیر 25 هزار نفر جمعیت این استان در پروژه‌های مسکن‌ مهر را 4 هزار و 132 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این میزان تسهیلات به 18 هزار و 346 واحد مسکن ‌مهر پرداخت شده است.

عیدی خاطرنشان کرد: 2 هزار و 129 واحد مسکن ‌مهر در هفته دولت سال جاری در چهارمحال و بختیاری به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی اذعان داشت: با واگذاری این تعداد واحد مسکونی به متقاضیان نرخ اجاره بهای مسکن در این استان به نحو چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول