اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

حمایت از خانواده زندانیان کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: حمایت از خانواده زندانیان، کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی را در پی دارد.

حمایت از خانواده زندانیان کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی شامگاه سه‌شنبه در اولین همایش حمایت از خانواده زندانیان در تالار قصر طلایی زاهدان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان و در مراسم ضیافت افطاری از اسراف و زیاده‌روی جلوگیری و حداقل اضافات آن را بین فقرا تقسیم کنیم.

وی افزود: کمک به خانواده زندانیان شکرگزاری از نعمات خداوند است.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: باید نعمت‌های خداوند که به واسطه آنها به مقام، منصب و شهرت می‌رسیم در راه دین و کمک به نیازمندان هزینه شود.

سلیمانی در ادامه مراسم مبلغ 3 میلیون تومان به انجمن حمایت از خانواده زندانیان استان کمک کرد.

استاندار سیستان‌وبلوچستان نیز در این مراسم بر همکاری و حل مشکلات خانواده زندانیان قول مساعد داد.

حاتم ناروئی گفت: با شناختی که از مشکلات خانواده زندانیان دارم با تمام توان و امکاناتی که دولت در این منطقه قرار می‌دهد مجموعه انجمن حمایت از حقوق خانواده زندانیان را پشتیبانی خواهم کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان هم گفت: برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی که از سوی خانواده زندانیان در جامعه رخ می‌دهد کمک‌های مادی خیران و نیکوکاران از بسیاری از مشکلات این خانواده‌ها جلوگیری می‌کند.

نادر میرشکار بیان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای یادکردن زندانیان است، در این ماه باید از فرصت‌سوزی جلوگیری کرده و با فرصت‌سازی دعای خیر نیازمندان را با جان و دل بپذیریم.

مسئول دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری سیستان‌وبلوچستان نیز در ادامه ضمن تشریح نیازها و مشکلات خانواده زندانیان گفت: متأسفانه تاکنون آنطور که باید وزارت بهداشت و کمیته امداد مجموعه انجمن را حمایت نکردند.

کلثوم مؤذن افزود: هم‌اکنون 55 درصد بند نسوان را مجرمان مواد مخدر و زنان بی‌سرپرست تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: خانواده زندانیان با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و کمک‌های ادارات و ارگان‌های مختلف و انجمن حمایت از زندانیان نیز مانند یک آمپول مسکن است که درد خانواده‌ها را برای کوتاه‌مدت تسکین می‌بخشد.

به گزارش فارس، انجمن حمایت از زندانیان در زمینه کمک به زندانیان و خانواده آنان و نوع‌پروری و اصلاح زندانیان و همکاری با زندان و مؤسسات تأمینی و تربیتی و مراکز پس از خروج زندانیان فعالیت و اقدام می‌کند.

در پایان مراسم فرمانداری زاهدان، شرکت سیمان سیستان، سیمان خاش، اتحادیه صنف خبازان و جمعی از نیکوکاران استان با اختصاص کمک‌های نقدی به انجمن حمایت از زندانیان استان کمک کردند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول