اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم جشن گلریزان

تمامی زندانیان جرائم غیر عمد گناوه آزاد شدند

خبرگزاری فارس: صبح امروز در مراسم جشن گلریزان تمام زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان گناوه با کمک 100 میلیون تومانی خیرین این شهرستان از زندان آزاد شدند.

تمامی زندانیان جرائم غیر عمد گناوه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مراسم جشن گلریزان صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان بوشهر با حضور استاندار، امام جمعه، رئیس کل دادگستری استان بوشهر قائم مقام وزیر دادگستری و شماری از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم به صورت نمادین هفت زندانی جرائم غیرعمد استان بوشهر که از شهرستان گناوه بودند با کمک مالی خیرین و اخذ رضایت از زندان آزاد شدند.

بدهی این زندانیان یک‌میلیارد و 250 میلیون تومان بوده که 90 درصد را خیرین گناوه رضایت گرفتند و 10 درصد باقیمانده را خود پرداخت کردند.

امام جمعه بوشهر در این مراسم با بیان اینکه کمک به نیازمندان از کارهای مورد پسند خداوند است گفت: شرایط برای خانواده‌های زندانیان جرائم غیر عمده بسیار سخت، نگران‌کننده و ویژه است و باید برای رفع این نگرانی همه تلاش کنند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری افزود: فشار اقتصادی بخشی از این نگرانی است اما مشکل اساسی عدم وجود شخصی از اعضای خانواده و عدم امنیت فکری در نبود یکی از اعضای خانواده است.

وی با بیان اینکه آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد آزادی یک خاندان است تصریح کرد: حضور در زندان عوارض و تبعات زیادی دارد به همین خاطر آزادی یک فرد از زندان مثل آزادی یک خاندان است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: هر لحظه برای یک زندانی جرائم غیر عمد یک آسیب برای محیط پیرامونی هم هست و این آسیب‌ها ممکن است جرم دیگری را در جامعه ایجاد کند.

در پایان زندانیان جرائم غیر عمد در حضور مسئولان استان بوشهر با دریافت دستور آزادی از زندان به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول