اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان:

کمیته امداد محدودیتی برای کمک به زندانیان بدهکار ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد دشتستان گفت: هیچ محدودیتی برای کمک به زندانیان بدهکار نداریم.

کمیته امداد محدودیتی برای کمک به زندانیان بدهکار ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان اکبر عدنانی شامگاه چهارشنبه در آیین آزادسازی تعدادی از زندانیان غیرعمد در دشتستان اظهار داشت: حمایت از اقشار ضعیف و مستضعف جامعه از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های کمیته امداد است و در این راستا از همه توان و ظرفیت خود بهره می‌بریم.

وی با اشاره به اهمیت اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد افزود: در یکسال اخیر شاهد ایجاد بیش از 2 هزار فرصت شغلی بوده‌ایم که در مقایسه با یکسال قبل از آن رشدی 50 درصدی داشته است.

عدنانی ادامه داد: وام‌های پرداختی در زمینه‌های اشتغالزایی، مشاغل خانگی و حرفه‌آموزی بوده که از سرفصل‌های امداد و بانکی تامین اعتبار شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: در سال گذشته و امسال همچنین وام‌هایی به مددجویان رشته‌های کشاورزی و باغداری، دامداری، خیاطی، کسب و خدماتی، قالی‌بافی و خودرو پرداخت شده است.

عدنانی با اشاره به تلاش کمیته امداد برای حمایت از زندانیان غیرعمد اذعان داشت: تسهیلات بسیار خوب و ارزان‌قیمتی به زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت می‌کنیم و زندانیانی که توسط زندان دشتستان و دادگستری معرفی شوند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: تسهیلات بسیار خوب با اقساط درازمدت بدون سود به این زندانیان پرداخت می‌شود تا زندانیان به آغوش گرم خانواده بازگردند.

رئیس کمیته امداد دشتستان با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای کمک به زندانیان بدهکار نداریم افزود: با تنها یک ضامن معتبر تسهیلات لازم را به افراد زندانی غیر عمد و بدهکار پرداخت می‌کنیم.

عدنانی گفت: این تسهیلات قرض‌الحسنه و بدون سود است و شرایط بسیار مناسبی برای پرداخت دارد.

وی اذعان داشت: از زندان می‌خواهیم افراد واجد‌الشرایط را معرفی کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن تسهیلات لازم را به این عزیزان پرداخت کنیم.

در این آیین تعداد سه زندانی جرایم غیر عمد دشتستان آزاد شدند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول