اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های لرستان:

برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در لرستان 135 میلیارد ریال نیاز است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان لرستان مبلغ 135 میلیارد ریال مورد نیاز است.

برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در لرستان 135 میلیارد ریال نیاز است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد علی محمدی ظهر امروز در مراسم جشن گلریزان که در محل مجتمع جهانگردی خرم‌آباد برگزار شد، گفت: 248 نفر در زندان‌های استان لرستان نیازمند دستان پرمهر خیرین و نیکوکاران هستند.

وی با بیان اینکه زندانیان همه امیدشان به دستان خیرین است، افزود: مردم نوع دوست لرستان امسال یک‌بار دیگر ثابت خواهند کرد که مهربانی را با هم قسمت خواهند کرد.

مدیرکل زندان‌های لرستان تصریح کرد: زندانیان جرائم غیرعمد به لحاظ اینکه به صورت آگاهانه و عمدی مرتکب جرم نشده‌اند، شایسته حمایت و کمک عمومی هستند.

محمدی با بیان اینکه امسال برای آزادی 248 زندانی مشمول دریافت کمک‌های مردمی مبلغ 135 میلیارد ریال مورد نیاز است، گفت: با توجه به این رقم یک عزم عمومی و یک کار جهاد گونه می‌تواند رخدادی بزرگ را رقم بزند.

وی در ادامه افزود: از میان زندانیان جرائم غیرعمد، تعداد 54 نفر به علت عدم توانایی در پرداخت مهریه و نفقه در زندان‌ها حضور دارند که برای آزادی آنها مبلغی در حدود 50 میلیارد ریال مورد نیاز است.

محمدی یادآور شد: مبلغ مورد نیاز برای آزادی 42 نفر دیگر از زندانیان جرائم غیر عمد لرستان که به دلیل  وقوع تصادفات رانندگی در زندان‌ها به سر می‌برند، حدود 40میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: 152 نفر دیگر از این زندانیان به دلیل جرائم مالی غیر کلاهبرداری در زندان‌ها حضور دارند که اعتبار مورد نیاز برای آزادی آنها نیز مبلغی بیش از 45 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در ادامه از همه خیرین استان لرستان خواست تا با کمک‌های خود زندانیان این استان را مورد لطف خود قرار دهند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول