اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر خبر داد

اختصاص بخشی از حقوق کارکنان بهداشت دیر به زندانیان جرائم غیر عمد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با شرکت در جشن گلریزان مبلغی از حقوق خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند.

اختصاص بخشی از حقوق کارکنان بهداشت دیر به زندانیان جرائم غیر عمد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، حسن فخرایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمک به هم‌نوعان و نیازمندان آیین دیرینه‌ای است که ریشه در فرهنگ ملی و مذهبی ما ایرانیان دارد و جشن گلریزان فرصتی است تا فرهنگ ایثار و انفاق در جامعه تحکیم یابد.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از برکات ماه مبارک رمضان ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و تهذیب نفس است و انفاق و کمک به نیازمندان از جمله اعمالی است که سبب پاکیزگی و طهارت روح می‌شود.

فخرایی با تجلیل از مشارکت کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در جشن گلریزان گفت: کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان همواره در اینگونه برنامه‌ها حضور پررنگی دارند.

وی اضافه کرد: زیر پوشش قراردادن تعدادی از کودکان یتیم شهرستان، کمک به مردم قحطی‌زده سومالی، کمک به سیل‌زدگان پاکستان، کمک به افراد بی‌بضاعت از جمله موارد مشارکت کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در امور خیرخواهانه و خداپسندانه است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه کمک به زندانیان، کمک به سلامت جامعه است، تصریح کرد: همه باید در زمینه پیشگیری از وقوع جرایم که یکی از نتایج آن کاهش جمعیت زندانیان است تلاش داشته باشند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول